حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری پیکسل ۷ گوگل نگرانی اصلی اپل و سامسونگ خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، گوگل

اگر به یاد داشته باشید، گوگل در رویداد I/O خود نگاهی اولیه به سری پیکسل ۷ خود داشت که نشان می‌داد با طراحی مدرن‌تری روبرو هستیم. تا کنون اخبار ضد و نقیض زیادی درباره این دو گوشی هوشمند گوگل شنیده‌ایم. اما بر اساس اخبار به دست آمده، گویا سری پیکسل ۷ گوگل نگرانی اصلی اپل و سامسونگ خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

سری پیکسل ۷ گوگل نگرانی اصلی اپل و سامسونگ خواهد بود

سری پیکسل ۷ گوگل به زودی عرضه می‌شود و قطعا در این بین سامسونگ و اپل به دلیل این موضوع کمی نگران خواهند بود. با وجود اینکه تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند زیادی در جهان وجود دارند، سامسونگ و اپل هر دو، سال‌هاست که بر بازار گوشی‌های هوشمند تسلط دارند. این موضوع بدان معناست که برای بسیاری از مردم، یک گوشی هوشمند مناسب را یا آیفون اپل می‌دانند و یا گلکسی سامسونگ.

این دو شرکت، هردو به سختی به این نقطه رسیده‌اند و گویا اکنون با رقابتی تهدیدآمیز از سوی سازنده دیگری روبرو هستند. در همین حال، گوگل بی سر و صدا راهش را به سمت توسعه بیشتر اکوسیستم خود در پی گرفته است. گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل به تدریج در حال تبدیل شدن به تهدیدی برای سلطه گوشی‌های گلکسی سامسونگ و آیفون‌های اپل هستند. اما واقعا چرا هم سامسونگ و هم اپل نگران سری پیکسل ۷ گوگل هستند؟

سری پیکسل ۷ گوگل

نباید فراموش کنیم که گوشی‌های پیکسل گوگل توسط فاکسکان، یعنی همان شرکت سازنده آیفون، ساخته شده‌اند و البته محبوب‌ترین سیستم عامل تلفن همراه جهان، یهنی اندروید نیز متعلق به گوگل است. این موضوع باعث می‌شود گوشی‌های این شرکت در بالاترین سطح دستگاه‌های پرچم‌دار باشد. چنین مسئله‌ای خود به تنهایی می‌تواند تهدیدی برای سایر تولیدکنندگان برتر بازار باشد.

گوگل رسما تایید کرده است که رویداد راه اندازی گوگل با نام “Made By Google” در ماه آینده برگزار می‌شود و دقیقا در ۶ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۰ صبح EST شاهد معرفی گوشی‌های جدید این شرکت هستیم. در این رویداد گوگل چند محصول جدید را نیز عرضه خواهد کرد. مانند گوگل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو و همچنین ساعت هوشمند مورد انتظار گوگل، یعنی پیکسل واچ که در همین رویداد رسما معرفی خواهد شد. علاوه بر این، یک محصول دیگر از Google Nest نیز معرفی خواهد شد.

سری پیکسل ۷ گوگل

در مورد مشخصات گوشی‌های سری ۷ پیکسل، گوگل صحبت زیادی نکرده است. اما ما مطمئنا می‌دانیم که این دستگاه از تراشه Tensor G2 خود گوگل استفاده می‌کند. همچنین طراحی دستگاه تغییر چندانی نخواهد داشت و کمی به سمت مدرن شدن رفته است. یکی از تغییرات قابل توجه طراحی از نمای عقب خواهد بود. با توجه به چند تصویری که گوگل به اشتراک گذاشته است، دوربین پشتی همچنان مانند نسخه‌های قبلی، تمام قسمت پشتی بالای گوشی را در بر خواهد گرفت. اما بریدگی‌های دوربین اصلی کمی متفاوت از بریدگی‌های سری پیکسل ۶ به نظر می‌رسند.

به گفته GizChina، تاریخ معرفی، قیمت، تاریخ عرضه و رنگ‌های سری پیکسل ۷ گوگل نیز از چیزهایی است که بسیاری منتظر تایید آن هستند. همانطور که قبلا گفته شده است، سری پیکسل ۷ در ۶ اکتبر ۲۰۲۲ در محله ویلیامزبورگ نیویورک معرفی خواهد شد. از نظر رنگ بندی، سه رنگ برای هر دو مدل پایه و پرو به نام‌های Obsidian، Lemon Grass و Snow خواهیم داشت. با این حال، مدل پرو یک رنگ اضافی به نام Hazel Finish خواهد داشت.

سری پیکسل ۷ گوگل

اگر مشخصات و سایر عوامل مرتبط باعث نگرانی سامسونگ و اپل نمی‌شود، پس احتمالا قیمت گذاری این محصولات جدید نگرانی اپل و سامسونگ را بالا خواهد برد. پیکسل ۷ گوگل با برچسب قیمت اولیه ۵۹۹ دلار و پیکسل ۷ پرو نیز با قیمت ۸۹۹ دلار عرضه می‌شوند. این دستگاه‌ها در همان روز معرفی در GoogleStore.com و دیگر فروشگاه‌های آفلاین گوگل در شهر نیویورک برای خرید در دسترس خواهند بود. نظر شما کاربران ترنجی درباره سری پیکسل ۷ گوگل که نگرانی اصلی اپل و سامسونگ خواهد بود، چیست؟ آیا گوگل در این نسل می‌تواند با رقبایی مانند اپل و سامسونگ رقابت کند؟!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

با این قیمت 100 درصد میتونه رقابت کنه
تنها پاشنه آشیل پیکس در مقابل رقبا، باتری ضعیف اون هست که امیدوارم تو این نسل جبران معافات کرده باشه

Mahdi

مشکلش پردازندست وگرنه اگه یه پردازنده کم مصرف داشت باتری ۵۰۰۰ جواب بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان