حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو +X80 Pro رسما کنسل شد؛ احتمال عرضه X90 و مدل +Pro آن با نسل دوم تراشه V2 ویوو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

اوایل سال جاری، GSMArena گزارش داد که ویوو درحال کار بر روی گوشی پرچمدار +Vivo X80 Pro با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. اکنون این نشریه با گزارش جدیدی بازگشته و ادعا می‌کند کمپانی ویوو عرضه گوشی +X80 Pro را لغو کرده است. بااین‌حال، همان‌طور که هفته پیش گزارش دادیم، گفته می‌شود که این شرکت درحال کار بر روی سری X90 بوده که احتمالا با بازگشت مدل +X90 Pro نیز همراه خواهد بود که از سنسور 1 اینچی دوربین و زوم پریسکوپی پیشرفته بهره می‌برد. همچنین در گزارشی جداگانه اشاره شده است که ویوو توسعه نسل دوم تراشه ISP V2 خود برای دوربین این سری آغاز کرده است.

کنسل شدن گوشی ویوو +X80 Pro

طبق گزارش این وب‌سایت و به نقل از اظهارات نماینده Vivo پس از رویداد معرفی +Vivo X Fold، مشخص شد که عرضه +X80 Pro در چین لغو شده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد این شرکت درحال آماده‌شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سری X خود در آینده نزدیک است.

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که +Vivo X90 Pro ممکن است تا پایان سال جاری معرفی شود. حدس زده می‌شود که این دستگاه در ماه دسامبر به‌طور رسمی عرضه شود.

+Vivo X90 Pro احتمالاً دارای صفحه‌نمایش AMOLED E6 خواهد بود. بااین‌حال، متأسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد اندازه و وضوح نمایشگر این دستگاه وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که این گوشی از وضوح +Quad HD پشتیبانی کند. همچنین +X90 Pro به‌احتمال‌فراوان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 آینده کوالکام مجهز خواهد شد.

این چیپست با جدیدترین فناوری‌ها مانند رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه خواهد بود. دوربین پشتی دستگاه همچنین دارای یک سنسور اصلی 1 اینچی و یک سنسور تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر است.

مدل +X90 Pro احتمالاً با Vivo X90 و X90 Pro عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات X90 در دسترس نیست. بااین‌حال، انتظار می‌رود X90 Pro ویژگی‌های کلیدی مانند تراشه SD8G2 و شارژ 100 واتی را ارائه دهد.

کنسل شدن گوشی ویوو +X80 Pro

کنسل شدن گوشی ویوو +X80 Pro

توسعه نسل دوم تراشه ISP ویوو V2 برای سری جدید X90 و IQOO 11

این خبر از Digital Chat Station به‌اشتراک گذاشته شده است و ادعا می‌کند ویوو درحال کار بر روی تراشه ISP V2 خود است. این چیپست اساساً جانشین تراشه پردازش تصویر اصلی این شرکت خواهد بود که برند چینی برای نسل فعلی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود از آن استفاده کرد.

به‌عبارت‌دیگر، ISP V2 احتمالاً راه خود را به گوشی‌های پرچمدار سال آینده باز خواهد کرد که سری Vivo X90 و حتی سری iQOO 11 هستند. این افشاگر همچنین اضافه کرد که به‌دلیل مسائل مربوط به تأمین تراشه که همچنان بر زنجیره تأمین صنعت تأثیر می‌گذارد، برنامه عرضه گوشی‌های جدید احتمالاً تغییر خواهد کرد.

برای کسانی که اطلاع ندارند، آخرین تراشه ISP ویوو، +V1 نام دارد. این واحد درحقیقت پشتیبانی از کاهش نویز صحنه در شب، درج فریم MEMC و تقسیم فوق‌العاده هوش مصنوعی در سخت‌افزار را به‌همراه دارد. اما، می‌توان انتظار داشت که تراشه آینده ویژگی‌های جدیدتر و حتی پیشرفته‌تری را نسبت به فناوری‌های موجود به ارمغان بیاورد.

نظر شما درباره کنسل شدن گوشی ویوو +X80 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی