حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ویوو +X90 Pro فاش شد: اسنپدراگون 8 نسل 2، سنسور 1 اینچی و زوم پریسکوپی پیشرفته

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

ویوو گوشی‌های هوشمند سری Vivo X80 خود را آوریل امسال در چین رونمایی کرد. حال پس از گذشت چند ماه از عرضه این دستگاه‌ها، گفته می‌شود که سازنده چینی درحال کار بر روی سری X90 است. به‌تازگی اطلاعاتی از techgoing و Ice Universe برخی از مشخصات کلیدی ویوو +X90 Pro شامل استفاده از نسل بعدی تراشه پرچمدار کوالکام، سنسور 1 اینچی لنز اصلی دوربین و همچنین زوم پریسکوپی پیشرفته قابل رقابت با گلکسی اس اولترا سامسونگ را فاش کرده است.

مشخصات ویوو +X90 Pro

اطلاعات فاش‌شده جدید حاکی از آن است که ویوو X90 پرو پلاس از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد که جای تعجب نیست زیرا انتظار می‌رود چندین گوشی پرچمدار آینده به این چیپست مجهز شوند. تا آنجا که به SD8G2 مربوط می‌شود، گمان می‌رود که این تراشه طی کنفرانس فناوری کوالکام اسنپدراگون که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی وارد بازار خواهد شد و باتری بزرگ‌تری را در خود جای داده است. X80 Pro درحال‌حاضر دارای باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی است. این احتمال وجود دارد که X90 Pro با با ظرفیت حدود 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شود.

برای عکاسی، یک سنسور دوربین 1 اینچی برای لنز اصلی این دستگاه درنظر گرفته شده است. برای یادآوری، شیائومی 12 اس اولترا که در ماه آگوست در چین به‌صورت رسمی معرفی شد، اولین گوشی جهان است که از حسگر تصویر 1 اینچی Sony IMX989 بهره می‌برد.

مشخصات ویوو +X90 Pro

مشخصات ویوو +X90 Pro

گلکسی اس 22 اولترا به‌لطف دوربین پریسکوپی 10 برابری بدون شک بهترین گوشی هوشمند حال‌حاضر برای عکاسی زوم اپیتکال است. بااین‌حال، +Vivo X90 Pro آینده می‌تواند در این زمینه با پرچمدار فعلی و یا حتی آینده سامسونگ رقابت کند.

بر اساس گزارش آیس یونیورس، گوشی هوشمند پرچمدار آینده ویوو قرار است در دسامبر 2022 معرفی شود. جالب اینجاست که این افشاگر ادعا می‌کند که +Vivo X90 Pro دارای یک لنز تله فوتو 5x “بسیار قدرتمند” خواهد بود که می‌تواند با دوربین تله فوتو گلکسی اس 22 اولترا رقابت نزدیکی داشته باشد.

به‌غیر از +Huawei P40 Pro که فقط در چین عرضه شد، گلکسی اس 21 اولترا و اس 22 اولترا تنها گوشی‌های هوشمندی هستند که درحال‌حاضر از زوم پریسکوپی 10 برابری فوق‌العاده قدرتمند بهره می‌برند که نظیر آن در هیچ گوشی هوشمند دیگری یافت نمی‌شود.

اگر افشاگری Ice Universe صحت ​​داشته باشد، دوقلوهای سامسونگ می‌توانند عنوان ارائه دوربین‌هایی با بالاترین زوم اپتیکال را از دست بدهند. همان‌طور که گفته شد، +X90 Pro می‌تواند برای شکست دادن پرچمداران سامسونگ کار سختی داشته باشد، زیرا این شرکت کره‌ای دو نسل تجربه در ارائه دوربین‌های تله فوتو 10x دارد.

بااین‌حال، راه‌حل ویوو برای رقابت با سامسونگ، هم می‌تواند ارائه یک زوم پریسکوپی 10 برابر باشد که احتمال آن کمتر است. از طرف دیگر، گفته می‌شود که این شرکت احتمالا از زوم 5 برابری اما با سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی و تکنیک عکاسی محاسباتی برای رقابت با سایر گوشی‌ها استفاده خواهد کرد.

دیدگاه شما درباره مشخصات احتمالی ویوو +X90 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی