حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه تصاویر دوربین ویوو +X90 Pro عملکرد فوق‌العاده سنسور 1 اینچی آن را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | دوربین، ویوو

طبق اطلاعات فاش‌شده، انتظار می‌رود سری vivo X90 در تاریخ 22 نوامبر/1 آذر به‌صورت رسمی معرفی شود. این خانواده که با تمرکز بر روی دوربین و به ارائه یکی از بهترین سیستم‌های عکسبرداری در گوشی‌های هوشمند مشهور است، با مشخصات رده‌بالای خود بار دیگر قصد به چالش کشیدن رقبا را دارد. بهترین مدل از این سری یعنی +X90 Pro، از ویژگی‌های برجسته شامل سنسور 1 اینچی Sony IMX989 برای لنز اصلی دوربین و تراشه سفارشی تازه‌معرفی‌شده‌ی V2 ISP بهره می‌برد. همان‌طور که برای رونمایی رسمی از ویوو +X90 Pro انتظار می‌کشیم، اکنون نمونه تصاویر دوربین این گوشی منتشر شده است که عملکرد عالی آن را در تمامی سناریوها نشان می‌دهد.

نمونه تصاویر دوربین ویوو +X90 Pro

طبق تصاویر جدید که توسط افشاگر مشهور، Ice universe، منتشر شده است، گوشی هوشمند ویوو +X90 Pro با سنسور 1 اینچی دوربین خود، یکی از بهترین دستگاه‌ها (اگر نگوییم بهترین) برای عکاسی در نور روز و تاریکی شب با ثبت جزئیات زیاد، HDR بی‌رقیب و رنگ‌های شاداب به‌شمار می‌رود. ویوو برای چندین نسل با همکاری خود با ZEISS ادامه داده و اکنون شاهد نقطه‌ی اوج این مشارکت هستیم؛ جایی‌که به تعبیر یکی از افشاگران توییتری، قرار است یک دوربین عکاسی در قالب گوشی هوشمند معرفی شود.

در ادامه شاهد نمونه تصاویر دوربین ویوو +X90 Pro هستیم:

نمونه تصاویر دوربین ویوو +X90 Pro

نمونه تصاویر دوربین ویوو +X90 Pro

نمونه تصاویر دوربین ویوو X90 پرو پلاس

دوربین ویوو X90 پرو پلاس

همان‌طور که در دو عکس آخر دیده می‌شود، این تصاویر در قطر و پیش از برگزاری جام جهانی فوتبال ثبت شده‌اند. این موضوع با توجه به این‌که ویوو چندی پیش عنوان اسپانسر رسمی جام جهانی 2022 را برعهده گرفت، دور از انتظار نیست.

از مشخصات ترکیب دوربین این گوشی می‌توان به سنسور 1 اینچی 50.3 مگاپیکسلی IMX989 با دیافراگم f/1.8 برای لنز اصلی، سنسور 48 مگاپیکسلی IMX589 با دیافراگم f/2.2 برای لنز فوق‌عریض، سنسور 50 مگاپیکسلی IMX758 با دیافراگم f/1.6 برای لنز تله‌فوتو پرتره و درنهایت سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B با دیافراگم f/3.5 برای لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال 3.5 برابری اشاره کرد.

سایر مشخصات ویوو +X90 Pro شامل نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 144 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، حافظه رم از نوع LPDDR5X، حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 و باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی می‌باشد.

نظر شما درباره نمونه تصاویر دوربین X90 پرو پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

تابلو ک دروغه
یعنی از دروغم ب رده
دروبین های حرفه ای فعلا توانایی گرفتن این مدلی عکس دارن

sajjadfox

داداش سلام اگه راجب عکاسی بخونی بنز های فول فریم این قابلیت رو دارن اسم لنز نمیدونم چیه ولی بستگی به لنز داره و با همه نو دوربین dslr میشه این عکس هارو ثبت کرد اون لنز این عملکرد رو به سنسور دوربین میده عزیز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی