حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو X80 Pro Plus در تابستان جاری معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

پس از اینکه سری جدید گوشی‌های هوشمند دوربین‌محور سری X ویوو شامل دو مدل vivo X80 و vivo X80 Pro در اوایل سال جاری معرفی شدند، وقت آن رسیده است که تمرکزمان را بر روی سومین گوشی خانواده X80 معطوف کنیم. اخیرا، یک منبع معتبر صنعتی به وب‌سایت gsmarena بیان کرده است که یک دستگاه جدید از سری X ویوو در راه بوده در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. همان‌طور که انتظار می‌رود، این گوشی به‌احتمال‌زیاد مدل ویوو X80 Pro Plus خواهد بود که مشخصات قابل‌توجهی را به‌همراه دارد.

گوشی ویوو X80 Pro Plus

بر اساس آخرین گزارش Counterpoint Research، پس از استقبال گرم از گوشی‌های رده‌بالای ویوو به‌لطف عملکرد درخشان سری X80 که سهم بازار این شرکت در بخش گوشی‌های هوشمند پرچمدار در چین برای سه‌ماهه دوم 2022 را به 13 درصد (مقام دوم) رساند، حال این برند درنظر دارد تا مدل جدیدی از این سری با نام X80 Pro Plus را به‌همراه مشخصات قدرتمند معرفی کند.

گوشی ویوو X80 Pro Plus

گوشی ویوو X80 Pro Plus

انتظار می‌رود +X80 Pro با جدیدترین چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام همراه با ترکیب دوربین ارتقایافته معرفی شود. شایعات حاکی از آن است که +X80 Pro احتمالا از سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 سامسونگ (اندازه 1/2.76 اینچی، سایز پیکسل 0.64 میکرومتری) و 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN2 (اندازه 1/1.12 اینچی، سایز پیکسل 1.4 میکرومتری) برای لنزهای پرتره و پریسکوپی درکنار دو سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی و 48 مگاپیکسلی Sony IMX598 فوق‌عریض استفاده خواهد کرد. این ترکیب دوربین مشابه سایر گوشی‌های سری X80 ویوو از لایسنس Zeiss بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به نمایشگر 6.78 اینچی E5 AMOLED سامسونگ با رزولوشن +QHD، رفرش‌ریت 120 هرتز، LTPO 3.0 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سریع 120 واتی اشاره کرد.

متأسفانه اطلاعاتی درمورد طراحی ظاهری و سایر مشخصات دیگر این دستگاه در دسترس نیست.

نظر شما پیرامون گوشی هوشمند ویوو +X80 Pro و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی