حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایده اپل برای آپدیت کردن آیفون‌هایی که هنوز درون جعبه پلمپ قرار دارند

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپل

طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار بر روی فناوری برای به‌روزرسانی آیفون‌های موجود در فروشگاه است. محصولاتی که به سبب زمان تولید با نسخه iOS قدیمی‌تری ره‌سپار بازار شده‌اند اما تا زمان فروش آپدیت جدیدترین هم ارايه شده است. این ابتکار قرار است قبل از پایان سال آغاز شود و شامل یک “پد بی‌سیم تخصصی” می‌شود که آیفون را “بدون نیاز به باز کردن جعبه” آپدیت می‌کند.

آپدیت کردن آیفون‌هایی که هنوز درون جعبه پلمپ هستند

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل نه تنها به این ایده به عنوان یک ایده آینده‌نگر فکر می‌کند، بلکه فعالانه برای تحقق بخشیدن به آن تلاش می‌نماید. این سیستم از یک پد اختصاصی برای فعال کردن، به‌روزرسانی و خاموش کردن چندین واحد آیفون، بدون نیاز به بیرون آوردن از جعبه اصلی‌شان، استفاده می‌کند.

این حرکت پاسخی به معضل رایجی است که کاربران گوشی‌های هوشمند، به‌ویژه آن‌هایی که اهل فن‌آوری نیستند، با آن مواجهند. هنگامی که مصرف کننده یک آیفون جدید خریداری می‌کند، اغلب به یک به‌روزرسانی نرم‌افزار فوری نیاز دارد تا از عملکرد و امنیت مطلوب اطمینان حاصل شود. بسیاری از کاربرانی که برای اولین بار از آیفون استفاده می‌کنند ممکن است این مرحله مهم را نادیده بگیرند و در نتیجه دستگاه‌های خود را به طور بالقوه آسیب پذیر نگه دارند یا بهترین عملکرد را تجربه نکنند.

تاریخ انتشار iOS 17 و iPadOS 17 اپل

تاریخ انتشار iOS 17 و iPadOS 17 اپل

این شرکت مشخص نکرده که آیا این پدهای پیشرفته به سایر فروشگاه‌های خرده‌فروشی که آیفون‌ها را در اختیار دارند ارسال می‌شود یا خیر. چرا که اگر همه فروشندگان آیفون آن را نداشته باشند، یک شکاف تجربه کاربری بین افرادی که آیفون را از فروشگاه‌های دیگر می‌خرند به وجود می‌آورد.

در حال حاضر اپل اولین برندی است که چنین قابلیتی را ارائه خواهد کرد و باید دید برندهای اندرویدی چه واکنشی نشان خواهند داد؟ شما فکر می‌کنید این قابلیت چقدر برای‌تان اهمیت داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)