حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو ایکس فولد پلاس چهارم مهر ماه معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ماه آوریل بود که گوشی هوشمند تاشو X Fold معرفی شد. امروز ویوو اعلام کرد که هفته آینده (۲۶ سپتامبر_چهارم مهر) از ایکس فولد پلاس رونمایی خواهد کرد. رویداد معرفی این تلفن هوشمند در چین برگزار خواهد شد و از ساعت ۱۹ (به وقت محلی) آغاز می‌شود.

ویوو ایکس فولد پلاس به تراشه پرچمدار اسنپدراگون مجهز است

ویوو می‌گوید پسوند «پلاس» در این تلفن هوشمند تاشو جدید به معنای آن است که مقاومت آن نسبت به مدل پیشین بهبود یافته است. مشخص نیست که آیا ویوو به بهبود دوام مدل پلاس اشاره می‌کند یا اینکه اشاره به چیز دیگری دارد. این شرکت در تصویری، طراحی X Fold+ را به اشتراک گذاشت. این تلفن هوشمند طراحی شبیه نسخه استاندارد دارد. اما هم اکنون در رنگ قرمز نیز عرضه خواهد شد. مدل معمولی تنها در رنگ های مشکی و آبی عرضه شد.

Vivo X Fold Plus

بر اساس اطلاعات فاش شده، می‌دانیم که Vivo X Fold Plus به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز است. وب‌سایت GSMArena ادعا می‌کند که باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۷۳۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سیمی ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار داریم که این گوشی هوشمند تاشو تنها از شارژر بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی کند. زیرا استاندارد های موجود در کشور چین، شارژر های وایرلس با توان بیش از ۵۰ وات را امن نمی‌داند.

تصاویر ویوو X Fold Plus در میان داده های TENAA مشاهده شد

چندی پیش ویوو ایکس فولد پلاس در میان داده های بنچمارک AnTuTu مشاهده شد. بنچمارک مذکور نشان داد که نسخه ای از این گوشی تاشو به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد بود. هم اکنون نمی‌دانیم که ویوو X Fold Plus دقیقا در چه نسخه هایی و با چه حافظه های داخلی عرضه می‌شود. همچنین بنچمارک AnTuTu فاش کرد که ایکس فولد پلاس از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود.

نظر شما درباره تلفن هوشمند آینده ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی