حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت آیفون 14 را ببنید: عملکرد درخشان گوشی استاندارد 2022 اپل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، مقاومت

یوتیوبر مشهور، JerryRigEverything، اخیرا آیفون 14 اپل را در شرایط تست مقاومت مخصوص خود قرار داده است که خوشبختانه این گوشی از این آزمون سربلند بیرون آمده و عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌جای گذاشته است.

تست مقاومت آیفون 14 اپل

به‌نظر می‌رسد که آیفون 14 اپل کاملاً بادوام است و درعین‌حال تعمیر آن نیز کمی آسان‌تر از نسخه قبلی خود خواهد بود، همان‌طور که در آزمایش اخیر و ویدیوهای تعمیرپذیری، نشان داده شده است. JerryRigEverything که به خاطر تست‌های مقاومت گوشی‌های هوشمندش مشهور است، اکنون آیفون 14 را در تست‌های خراش، سوختن و خمش خود به‌خوبی پشت سر گذاشته است.

با شروع از تست خراش، پنل جلویی آیفون 14 به‌سختی خطوط قابل‌مشاهده را در سطح 6 نشان داد و در سطح 7 با شیارهای عمیق‌تر و در سطح 8 در مقیاس سختی Mohs خراشیده شد. این امتیاز به این معنی است که شیشه Ceramic Shield که از نمایشگر محافظت می‌کند، بهتر از پنل‌های شیشه‌ای دستکاری‌شده معمولی است که بین 5 تا 7 خراش برمی‌دارند.

 

 

در ادامه، به‌نظر می‌رسد اپل از کریستال یاقوت کبود با کیفیت پایین برای دوربین‌های پشتی استفاده کرده است. طبق نظر این یوتیوبر، پوشش لنز در سطح 6 با خراش‌های شدیدتر در سطوح 7 و 8 خراشیده می‌شود. در حالت ایده‌آل، کریستال یاقوت کبود فقط باید در سطح 8/9 شروع به خراشیدن کند. یوتیوبر ادامه داد که جنس لنز خراش‌ها را حتی راحت‌تر از شیشه جلو Ceramic Shield نشان می‌دهد.

در مرحله بعد، آیفون 14 از تست سوزاندن نمایشگر JerryRigEverything جان سالم به در برد و پیکسل‌ها تنها پس از قرار گرفتن در معرض شعله برای مدت طولانی‌تر از زمان معمولی 20 ثانیه، از بین رفتند. علاوه‌بر این، صفحه‌نمایش در طول آزمایش روشنایی زیادی را از دست داد.

تست مقاومت آیفون 14

تست مقاومت آیفون 14

درنهایت، تست خم شدن هیچ خبر خیره‌کننده‌ای نداشت زیرا دستگاه به‌راحتی فشار را از جلو و عقب بدون تسلیم شدن تحمل کرد. بنابراین، برخلاف آیفون 6 چند سال گذشته، آیفون 14 احتمالا به‌هیچ‌عنوان خم نخواهد شد.

درمجموع، به‌جز پوشش لنز دوربین‌های پشتی، آیفون 14 از همه جنبه‌ها فوق‌العاده بادوام است. بااین‌حال، عاقلانه است که بر روی یک محافظ جلویی شیشه‌ای دستکاری‌شده خوب و یک قاب خوب سرمایه‌گذاری کنید، زیرا این گوشی با قیمت 800 دلار در مدل پایه به‌فروش می‌رسد.

نظر شما پیرامون تست مقاومت آیفون 14 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی