حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت پیکسل پرو گوگل احتمالا در دست توسعه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، گوگل

اگر به یاد داشته باشید، گوگل در رویداد I/O اخیر خود، نگاه اولیه‌ای به تبلت پیکسل در دست ساختش را به کاربران نشان داد. اکنون اما شایعات جدیدی به گوش می‌رسد و بر اساس اطلاعات دریافتی، به نظر می‌رسد که احتمالا تبلت پیکسل پرو گوگل در دست توسعه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تبلت پیکسل پرو گوگل احتمالا در دست توسعه است

گوگل قبلا در رویداد I/O خود به ما گفته بود که روی یک تبلت پیکسل کار می‌کند و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳، به طور کامل رونمایی شود، اما به نظر می‌رسد که یک نسخه پرو معرفی نشده از تبلت گوگل نیز در خط تولید قرار گرفته است. به گزارش 9to5Google، برخی از منابع آگاه طی جستجو در جدیدترین کدهای اندروید ۱۳، شواهدی از تبلتی با نام رمز “tangorpro” پیدا کرده‌اند.

با توجه به اینکه تبلت استاندارد پیکسل در کد اندروید دارای نام رمز “tangor” است، می‌توان به سادگی بین این دو ارتباط واضحی را مشاهده کرد. تنها نکته دیگری که در اینجا فاش شد این است که به نظر می‌رسد تبلت پیکسل پرو گوگل از سنسور دوربین عقب متفاوتی نسبت به تبلت استاندارد استفاده می‌کند و انتظار می‌رود ارتقاء دوربین یکی از ویژگی‌های متفاوت در این دو مدل باشد.

تبلت پیکسل پرو گوگل

در حالی که وجود تبلت پیکسل گوگل رسما توسط این شرکت اعلام شده است، هنوز اطلاعات خاص دیگری در مورد آن وجود ندارد. اما می‌دانیم که ظاهر آن چگونه خواهد بود و از همان تراشه تنسور که در سری دستگاه‌های پیکسل ۶ گوگل استفاده شده است، بهره‌مند خواهد شد. اما فراتر از آن، باید بر روی شایعات به بیرون درز کرده نیز توجه و دقت کافی داشت.

به نظر می‌رسد که تبلت پیکسل پرو گوگل قرار است با نوعی قابلیت پشتیبانی از قلم عرضه شود. اگرچه این بدان معنا نیست که یک قلم در این تبلت گنجانده خواهد شد، اما در همین حال، نسخه جدید کدهای اندروید نشان می‌دهد که گوگل به دنبال تولید یک تبلت مقرون به صرفه با مجموعه‌ای از مشخصات متوسط است. اگر اینطور باشد، منطقی است که گوگل روی یک مدل سطح بالاتر و ممتاز نیز کار کند.

یعنی چیزی که عملکرد بهتری را برای بهره‌وری کاربران در حال حرکت ارائه دهد، همانطور که از رقیب این شرکت، با عرضه آیپد پرو اپل مشاهده کرده‌ایم.  اما موضوع مهم بعدی این است که توسعه سخت‌افزارهای گوگل همچنان ادامه دارد و خط تولید محصولات مختلف این شرکت اکنون به سرعت در حال گسترش است، زیرا به نظر می‌رسد تقریبا در هر رده محصولی، یک محصول از محصولات گوگل در برابر محصولات اپل قرار بگیرد.

پیکسل ۷ پرو گوگل

به گفته TechRadar، ماه آینده انتظار داریم که در کنار رونمایی کامل از گوشی‌های گوگل پیکسل ۷، اولین ساعت هوشمند پیکسل گوگل را نیز ببینیم. به این موارد، یک یا چند تبلت را نیز باید اضافه کرد. در واقع گوگل می‌خواهد واقعا مطمئن شود که همه دسته بندی‌های محصولات را پوشش داده شده است. در صورتی که پیگیر اخبار بوده باشید، همچنین می‌دانی که بلندگوهای هوشمند و نمایشگرهای هوشمندی نیز در برنامه معرفی این شرکت است و همچنین دارای طیف وسیعی از دستگاه‌های شبکه مرتبط است.

در کنار موارد ذکر شده، همچنین انتظار معرفی و عرضه هدفون‌های کاملا بی‌ سیم گوگل و دوربین‌های امنیتی و لپ‌تاپ‌های جدیدی را نیز داریم. اگرچه آخرین کروم‌ بوک گوگل، Pixelbook Go بود که در سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه شد. اگر به دستگاه‌هایی با نام تجاری Google نیاز دارید، پس انتخاب شما ضعیف است. این موضوع به آن دلیل است که اکوسیستم گوگل تا کنون فاقد محصولات متنوع بوده است.

سری گوشی‌های هوشمند پیکسل در مرکز این توسعه مستمر احساس می‌شوند و با مدل‌های پرچمدار فعلی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، دستگاه‌های دیگری مانند تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند را می‌توان در کنار آن‌ها داشت. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تبلت پیکسل و تبلت پرو موفق به جلب توجه یکسانی از سوی مصرف کنندگان می شوند یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان