حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تبلت پیکسل گوگل فاش شد؛ نسل اول تراشه تنسور در کنار اندروید ۱۳

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، شایعات، گوگل

شرکت گوگل در چند سال اخیر تلاش جدیدی برای خلق یک اکوسیستم بزرگ و پویا، همانند اپل را آغاز کرده است که از نتایج آن می‌توان به پیکسل واچ و تبلت پیکسل اشاره کرد. صحبت از تبلت پیکسل اولین بار در کنفرانس توسعه دهندگان I/O صورت گرفت و حالا نیز گویا مشخصات تبلت پیکسل گوگل فاش شده است. با ترنجی همراه باشید.

مشخصات تبلت پیکسل گوگل فاش شد

در ماه می میلادی و در کنفرانس توسعه دهندگان I/O، گوگل مجموعه کاملی از دستگاه‌های مختلف را که در آینده عرضه می‌شوند، معرفی کرد. بیشتر آن‌ها، مانند پیکسل ۷، پیکسل ۷ پرو و پیکسل واچ، در رویدادی در ماه اکتبر به طور رسمی معرفی خواهند شد. اما یک تبلت پیکسل نیز وجود دارد که احتمالا سال آینده عرضه می‌شود. این موضوع باعث نشد که گوگل رندری را که در زیر می‌بینید، فاش نکند.

امروز برخی از جزئیات مشخصات تبلت پیکسل منتشر شده است، زیرا ظاهرا وارد مرحله آزمایش اعتبار سنجی مهندسی (EVT) شده است و برخی از نمونه‌های این دستگاه به همین منظور به هند ارسال شده‌اند. در طول این اتفاقا، گویا شخصی به جزئیات مهمی توجه کرده و آن‌ها را برای کاربران فاش کرده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

مشخصات تبلت پیکسل گوگل

گفته می‌شود که تبلت پیکسل دارای صفحه نمایش لمسی ۱۰.۹۵ اینچی با پشتیبانی از وای فای ۶ است و در دو نسخه با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی ارائه می‌شود. همچنین یک قلم ساخت گوگل برای این تبلت وجود خواهد داشت که ممکن است همراه آن نباشد و برای استفاده از آن کاربران آن را به صورت جداگانه خریداری نمایند.

بر اساس گفته GsmArena و طبق شایعات قبلی، تبلت پیکسل اولین دستگاهی خواهد بود که تنها با نسخه ۶۴ بیتی اندروید ۱۳ عرضه می شود و دارای دوربین دوگانه در پشت خواهد بود. از سوی دیگر، شایعه شده است که این تبلت بدون پشتیبانی از GPS، حسگر مجاورت و فشارسنج عرضه خواهد شد. حتی شایعه شده است که تبلت پیکسل از نسل اول تراشه Tensor گوگل بهره می‌برد.

یعنی همان تراشه‌ای که در پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این موضوع می‌تواند یک نکته منفی باشد زیرا پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو با نسل دوم این تراشه عرضه خواهند شد. نظر شما کاربران ترنجی درباره فاش شدن مشخصات تبلت پیکسل گوگل چیست؟ آیا چنین مشخصاتی می‌تواند کاربران را به خرید آن وادار کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان