حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابعاد و مشخصات نمایشگر سری گلکسی اس 23 سامسونگ فاش شد: تقریبا بدون تغییر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند هفته پیش، آیس یونیورس فاش کرد که طراحی Galaxy S23 Ultra اساساً با مدل S22 Ultra فعلی یکسان خواهد بود و تنها فرم جعبه‌ای طور به خود می‌گیرد. اکنون، این افشاگر اطلاعات دقیق‌تری ازجمله اندازه و وضوح نمایشگر و ابعاد تمامی اعضای خانواده گلکسی اس 23 را منتشر کرده است که از حداقل تغییرات اعمالی نسبت‌به نسل فعلی پرچمداران سامسونگ حکایت دارد.

ابعاد و مشخصات نمایشگر سری گلکسی اس 23

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط، Ice Universe، به‌طور خلاصه اندازه و وضوح نمایشگر در هر سه مدل گلکسی اس 23 آینده با گوشی‌های فعلی گلکسی اس 22 یکسان است، درحالی‌که ارتفاع و عرض آن‌ها چند دهم میلی‌متر افزایش می‌یابد. همچنین هیچ صحبتی در مورد وزن این دستگاه‌ها به‌میان نیامده است، اما انتظار می‌رود این بخش نیز تا حد زیادی مشابه با سری فعلی اس 22 باشد.

جدای از تغییرات ذکرشده، گفته می‌شود که حاشیه نمایشگر سری گلکسی اس 23 یک عقبگرد جزئی به‌همراه خواهد داشت و به‌میزان 0.15 میلی‌متر افزایش می‌یابد.

ابعاد و مشخصات نمایشگر سری گلکسی اس 23

ابعاد و مشخصات نمایشگر سری گلکسی اس 23

همچنین اگر امیدوار بودید که نمایشگرهای گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس درنهایت به وضوح +QHD برگردند (همان‌طور که در سری گلکسی اس 20 از این رزولوشن در مدل‌های ذکرشده استفاده شده بود)، گزارش آیس یونیورس این مورد را تکذیب می‌کند. همچنین هیچ اشاره‌ای به استفاده از پنل LTPO در مدل‌های غیر اولترا گلکسی اس 23 نشده است؛ اما احتمال زیادی وجود دارد که سامسونگ از این فناوری در تمامی مدل‌های گوشی‌های پرچمدار آینده خود استفاده کند.

 

جدا از طراحی، ظاهراً گلکسی اس 23 اولترا با یک سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی جدید، سنسور اثرانگشت اولتراسونیک سه‌بعدی کوالکام با سرعت بالاتر، دقت بیشتر و مساحت بزرگ‌تر، همان ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی، لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال 10 برابری معرفی خواهد شد.

یکی از تغییرات عمده برای نسل آینده S23 این است که این گوشی‌ها در سطح جهانی منحصراً از تراشه پرچمدار بعدی کوالکام با نام احتمالی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهند کرد.

نظر شما پیرامون ابعاد و مشخصات نمایشگر احتمالی سری گلکسی اس 23 آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی