حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا دوباره تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ با گلکسی اس ۲۰ اولترا پا را فراتر گذاشت و به دنیای رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی برای گوشی‌های پرچمدار وارد شد. از آن زمان تا کنون حدودا ۳ سال می گذرد و حالا وقت آن است که دوباره پیشرفت کند. به تازگی و مجددا دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا تایید شده است.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا

حدودا ۱ ماه پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ناشناخته برای Galaxy S23 Ultra استفاده خواهد شد. ۲ هفته پس از آن شنیده شد که گلکسی S23 Ultra از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 استفاده خواهد کرد.

در همین راستا و امروز گزارش دیگری ظاهراً این اطلاعات را تأیید می‌کند، به هر حال تا آنجا که یک شایعه می‌تواند این کار را انجام دهد!

دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 Ultra

دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 Ultra

به گفته منابعی از زادگاه سامسونگ یعنی کره، این شرکت به “شرکای اصلی دوربین” اطلاع داده است که از دوربین 200 مگاپیکسلی در نسل بعدی دستگاه پرچمدار خود استفاده خواهد کرد.

رزولوشن 108 مگاپیکسلی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد که دو نسل پیش با گلکسی اس 20 اولترا عرضه شد. هر چند در نسل اول خود ضعف‌های داشت اما پس از گذشت سال‌ها و در گلکسی اس ۲۲ اولترا می تواند خروجی جذابی داشته باشد.

بنابراین سامسونگ یک بار دیگر بازی اعداد را انجام خواهد داد. پیش از این اولین موبایل با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط موتورولا و در مدل X30 Pro ارایه شد. این دستگاه یک پرچمدار اقتصادی زیر ۶۰۰ دلاری برای بازار چین است. البته حسگر تصویر این گوشی با گلکسی S23 Ultra متفاوت است.

همچنین شایعات همین رزلوشن را برای شیائومی 12T Pro عنوان می کنند. هر چند این دستگاه اقتصادی شیائومی نیز نباید همان حسگر تصویر گلکسی S23 Ultra را استفاده کند. البته که حسگر مشترک هم لزوما به معنی خروجی یکسان نیست و فاکتورهایی از قبیل مجموعه لنز و پردازش تصویر هم دخیل هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی می تواند گلکسی اس ۲۳ اولترا را جذاب تر کند؟ به هر حال شایعات دوربین ۴۸ مگاپیکسلی را برای آیفون ۱۴ پرو عنوان می کنند که نشان می دهد سال ۲۰۲۳ برای دوست‌داران عکاسی با موبایل می تواند سالی با تصاویر بزرگتر (با مگاپیسکل بالاتر) باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)