حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 23 اولترا احتمالا به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک سه‌بعدی کوالکام مجهز خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سنسور اثر انگشت 3D Sonic Max کوالکام علی‌رغم استفاده در دو مدل از گوشی‌های هوشمند پرچمدار ویوو، به‌دلایل نامعلوم تاکنون در هیچ گوشی هوشمند اندرویدی دیگری ظاهر نشده است. خوشبختانه، سال 2023 ممکن است این رویه تغییر کند؛ چراکه گفته می‌شود گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ ممکن است به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام مجهز شود.

تجهیز گلکسی اس 23 اولترا به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک سه‌بعدی کوالکام

سازندگان چینی به‌سرعت آخرین فناوری‌های موجود را به‌کار می‌گیرند، به‌همین‌دلیل است که 3D Sonic Max کوالکام تاکنون در پرچمدارانی مانند X80 Pro و iQOO 9 Pro که هر دو متعلق به ویوو هستند، استفاده شده است. بااین‌حال‌، به گفته‌ی افشاگر sondesix، این واحد امنیتی قرار است در Galaxy S23 Ultra مورداستفاده قرار گیرد. حسگر اولتراسونیک سه‌بعدی نه‌تنها مساحت سطح را برای احراز هویت کاربران افزایش می‌دهد، بلکه سرعت دسترسی صفحه قفل به صفحه اصلی را نیز بهبود می‌بخشد. کوالکام توضیحات زیر را در مورد 3D Sonic Max ارائه می‌دهد:

Qualcomm® 3D Sonic Max با استفاده از امواج صوتی برای خواندن دو انگشت به‌طور همزمان، پالس اولتراسونیک را بر روی انگشتان منتقل می‌کند. انعکاس پالس سه‌بعدی یک بازتولید دقیق 600 میلی‌مترمربعی از اثرانگشت اسکن‌شده برای عملکرد امنیتی سریع و بالاتر ایجاد می‌کند.

تجهیز گلکسی اس 23 اولترا به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک سه‌بعدی کوالکام

تجهیز گلکسی اس 23 اولترا به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک سه‌بعدی کوالکام

تنها توضیح منطقی در مورد اینکه چرا سامسونگ هنوز از این حسگر اثرانگشت کوالکام در گوشی پرچمدار خود استفاده نکرده است، افزایش هزینه‌های تولید آن می‌باشد. سازنده کره‌ای یک اسکنر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش اولتراسونیک را در گلکسی اس 22 اولترا تعبیه کرده است، اما ما هنوز اسکنر بزرگ‌تر را در هیچ‌یک از مدل‌های رده‌بالای سامسونگ مشاهده نکرده‌ایم. درصورتی‌که فراموش کرده باشید، طبق توافقی که سامسونگ و کوالکام منعقد کرده‌اند، قرار است همه‌ی مدل‌های گلکسی اس 23 با نسل جدید چیپست کوالکام در سال آینده عرضه شوند، بنابراین شاید کوالکام برای سنسور سه‌بعدی اولتراسونیک خود به شرکت کره‌ای تخفیف بدهد.

درنهایت امیدواریم شاهد اسکنر اثرانگشت بزرگ‌تر و سریع‌تر در گلکسی اس 23 اولترا باشیم زیرا لزوم قرار دادن دقیق اثرانگشت ثبت‌شده در ناحیه خاصی از صفحه‌نمایش را از بین می‌برد.

نظر شما پیرامون احتمال تجهیز گلکسی S23 Ultra به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک سه‌بعدی کوالکام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی