حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه سامسونگ به اپل پس از معرفی آیفون 14: به جبهه فلیپ ملحق شو!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، سامسونگ

کمپانی اپل در رویداد روز گذشته خود به‌صورت رسمی از نسل جدید آیفون‌های 2022 خود با نام iPhone 14 و iPhone 14 Pro رونمایی کرد. حال، سامسونگ طبق عادت همیشگی خود در انداختن طعنه به اپل و سایر شرکت‌ها، این‌بار نیز کاربران آیفون 14 جدید اپل را هدف قرار داده و با شعار «به جبهه فلیپ ملحق شو»، سعی دارد تا گوشی تاشو خود را به رخ دستگاه تخت اپل بکشد؛ غافل از اینکه گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 22 خود این شرکت نیز از فرم طراحی تخت و غیرقابل تا شدن بهره می‌برند.

طعنه سامسونگ به اپل پس از معرفی آیفون 14

آخرین تبلیغ شرکت کره‌ای، با عنوان «Samsung Galaxy: Join the flip side»، شخصیتی به نام Elena را نشان می‌دهد که به‌شدت در تلاش است تا گلکسی Z Flip 4 جدید دوستش که «به معنای واقعی کلمه از وسط تا می‌شود» را فراموش کند. در ابتدای تبلیغ، او می‌گوید: «من هرگز گوشی خود را به سامسونگ تغییر نمی‌دهم. من عاشق گوشی فعلی خود هستم.» و به‌راحتی می‌توان حدس زد که او کدام گوشی را دراختیار دارد.

 

در ادامه، تبلیغ به جلو رفته و نشان می‌دهد که چگونه النا همه‌چیز را طوری می‌بیند که او را به یاد طراحی تاشوی گلکسی زد فلیپ 4 می‌اندازد. او حتی وقتی برای یک بچه در خیابان با دست سلام می‌کند، به یاد Galaxy Z Flip 4 می‌افتد. در پایان، او از رؤیای خود بیدار می‌شود و بلافاصله گلکسی زد فلیپ 4 را ازطریق گوشی آیفون خود سفارش می‌دهد.

طعنه سامسونگ به اپل پس از معرفی آیفون 14

طعنه سامسونگ به اپل پس از معرفی آیفون 14

این شوخ‌طبعی‌های کلاسیک سامسونگ، معرف حضور همگان است؛ اگرچه نباید از این واقعیت غافل شد که اپل کماکان سهم بازار بسیار بیشتری در رده گوشی‌های پریمیوم دراختیار دارد و درنتیجه سامسونگ به هر دری می‌زند تا کاربران آیفون را به‌نوعی به‌سمت اکوسیستم محصولات خود جذب کند.

مطمئناً، آیفون‌های جدید در کاری که انجام می‌دهند، عالی هستند، اما درنهایت نوآوری که ارائه می‌کنند در سطح گوشی‌های تاشو سامسونگ نیست و شرکت کره‌ای نیز با علم به این موضوع، از همین مسیر برای ترغیب کاربران آیفون اپل استفاده می‌کند.

نظر شما پیرامون طعنه سامسونگ به اپل پس از معرفی آیفون 14 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی