حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی گواهی شارژ سریع 210 واتی خود را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی، عمر باتری

تولیدکنندگان چینی به ارائه شارژهای سریع به‌همراه بهترین گوشی‌های هوشمند خود مشهور هستند. کمپانی ویوو چندی پیش از گوشی iQOO 10 Pro با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع 200 واتی رونمایی کرد. روی کاغذ، این شارژر می‌تواند درعرض 10 دقیقه گوشی مذکور را به‌طور کامل شارژ کند. کمپانی اوپو نیز درتلاش برای توسعه فناوری شارژ 240 واتی خود بوده است. از سوی دیگر، شیائومی که پیش از این و به‌عنوان اولین شرکت در سال 2021، نمونه اولیه شارژ سریع 200 واتی خود را در گوشی Mi 11 Pro در معرض دید عموم قرار داده بود، حال به‌تازگی یک شارژ 210 واتی را در گواهی 3C چین به‌ثبت رسانده است.

فناوری شارژ سریع 210 واتی شیائومی

به‌گزارش xiaomiui، همان‌طور که شیائومی سال گذشته در تبلیغات شارژ فوق‌سریع خود بیان کرد، نسخه سفارشی Mi 11 Pro با فناوری 200 واتی می‌تواند درعرض 8 دقیقه به‌طور کامل شارژ شود. برای یادآوری، لازم است خاطرنشان کنیم مدل‌های استاندارد Mi 11 Pro که به بازار راه پیدا کردند، از شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کنند.

حال، آداپتور شارژ شیائومی MDY-13-EU که پیش از این در گواهینامه‌های مختلف یافت می‌شد، اکنون توسط گواهی 3C چین نیز با توان 210 وات به‌ثبت رسیده است.

فناوری شارژ سریع 210 واتی شیائومی

فناوری شارژ سریع 210 واتی شیائومی

همان‌طور که در گزارش مشاهده می‌شود، مقادیر خروجی MDY-13-EU به‌صورت 5V/3A ،9V/3A ،11V/6A Max ،17W/10.5A Max ،20V/10.5A Max می‌باشد. آخرین مورد در لیست می‌تواند به توان 210 وات برسد. ازآنجایی‌که شیائومی طیف گسترده‌ای از اقلام را تولید می‌کند، ما مطمئن نیستیم که کدام دستگاه شارژر 210 واتی مذکور را با خود به‌همراه خواهد داشت.

انتظار می‌رود نسل جدید شارژهای فوق‌سریع در گوشی‌های هوشمند به‌زودی و در سال آینده به‌طور گسترده توسط کمپانی‌های ویوو، اوپو، وان پلاس، شیائومی و سایر برندهای مشهور چینی مورداستفاده قرار گرفته و در سال‌های پس از آن نیز در رده‌ی دیگری از دستگاه‌ها دیده شود.

 

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون ثبت گواهی فناوری شارژ فوق‌سریع 210W شیائومی و احتمال استفاده از آن در یک گوشی هوشمند در سال آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

۲۰0 وات ، پیشنهاد بیشتری نبود , ۲۱۰ وات از آقای شیائومی

شیائومی کم کم کار رو به جایی میرسونه که شارژر رو وصل میکنی، گوشی شارژ میشه و سریع از شارژر میکشی 🙂

Soheylz

با این سرعتی که تکنولوژی شارژ گوشی های موبایل داره پیشرفت میکنه تا یکی دو سال اینده گوشیتو میزنی تو شارژ میری دستشویی برمیگردی گوشی فول شارژ شده.اصلا بعضا نباید دستشویی رو زیاد طولش بدی که یه وقت شارژ پر نشه باتری آسیب ببینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی