حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ 210 واتی شیائومی Redmi Note 12 Explorer تا چه اندازه با ادعاهای این شرکت مطابقت دارد؟

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | تست، ردمی، شیائومی

گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 12 Explorer Edition چند روز پیش به‌عنوان سریع‌ترین شارژ در دنیای گوشی‌های موبایل معرفی شد. شیائومی ادعا می‌کند که آداپتور 210 واتی این دستگاه قادر به شارژ کامل آن تنها در 9 دقیقه است. این گوشی میان‌رده اکنون تحت آزمایش شارژ در دنیای واقعی قرار گرفته و اگرچه نتایج آن کاملاً با ادعاهای شیائومی مطابقت ندارد، اما همچنان از رقبا جلوتر است.

شارژ 210 واتی شیائومی Redmi Note 12 Explorer

شیائومی سرانجام در اوایل این هفته از فناوری شارژ جدید و تحسین‌شده خود رونمایی کرد. این شرکت سری Redmi Note 12 را در چین معرفی کرده و Redmi Note 12 Explorer به‌عنوان قدرتمندترین دستگاه این خانواده، دارای شارژ سریع 210 واتی است که این شرکت ادعا می‌کند تنها در 9 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. بااین‌حال، عملکرد آن در دنیای واقعی ممکن است چندان چشمگیر نباشد.

در آزمایش شارژ توسط Charger Labs، گوشی ردمی Note 12 توانسته به حداکثر توان شارژ 184.85 وات در حدود سه دقیقه برسد. تا زمانی که به وات کمتر کاهش یابد. بااین‌حال، به‌طور متوسط، Redmi Note 12 Explorer بسیار بالاتر از توان 120 وات شارژ می‌شود.

شارژ 210 واتی شیائومی Redmi Note 12 Explorer

شارژ 210 واتی شیائومی Redmi Note 12 Explorer

درحالی‌که شیائومی ادعا می‌کند که این گوشی میان‌رده می‌تواند در 9 دقیقه به 100 درصد شارژ شود، آزمایش Charger Labs نشان می‌دهد که Redmi Note 12 Explorer این کار را در 10 دقیقه و 10 ثانیه انجام می‌دهد. اگرچه این نتیجه کاملاً مطابق با ادعای شیائومی نیست، اما به‌اندازه کافی نزدیک است و سریع‌تر از هر گوشی هوشمند دیگری که تاکنون عرضه شده است، می‌باشد.

جالب‌تر اینکه گوشی شیائومی این کار را بدون تولید گرما انجام می‌دهد. در داغ‌ترین حالت خود در طول آزمایش، Redmi Note 12 Explorer تنها به دمای 43.3 درجه سانتی‌گراد رسید. در مقایسه، دمای آیفون 14 پرو مکس با حداکثر وات بسیار کمتر 29 وات، به 45.8 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

در تست دیگری، مشاهده کردیم که شارژ 210 واتی شیائومی Redmi Note 12 Explorer می‌تواند در همان دقیقه اول 17 درصد شارژ شده و در دقیقه دوم به 32 درصد برسد.

نظر شما درباره شارژ 210 واتی شیائومی Redmi Note 12 Explorer چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAWAN

گوشی بعدیم احتمالا مدل نوت ۱۲ پرو پلاس خواهد بود
البته بعد از دیدن نتایج تست شارژدهی و پرفورمنس و دوربین در وبسایتهای معتبر خارجی و داخلی
کاش ترنحی هم این گوشیا رو تست میکرد

meiyou

پیشنهاد خیلی خوبیه ولی حیف ازپردازنده‌اش
ای کاش روی پرو پلاس اسنپ ۷ نسل یک بود
متاسفانه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مطابق بنچمارک‌ها تفاوتی با دایمن ۹۲۰ سال گذشته نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی