حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید سونی برای اکسپریا ۵ مارک ۴

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سونی

سه روز پیش برای شما نوشتیم که رویداد سونی برای ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ رسمی شد. این رویداد یک روز پیش از IFA 2022 است. به تازگی یک تیزر جدید برای سونی برای اکسپریا ۵ مارک ۴ منتشر شده که در این مطلب با هم خواهیم دید.

اکسپریا ۵ مارک ۴

سونی یک تیزر جدید را با عنوان «Xperia جدید در راه است…» برای گوشی هوشمند آینده به اشتراک گذاشته است و می‌افزاید: «خبرهای هیجان‌انگیزی از سونی در راه است».

بیاید این ویدیو را با هم ببینیم:

 

در این ویدیو، سونی در مورد سیستم عکاسی جدید صحبت می‌کند و ادعا می‌کند که این گوشی به کاربران اجازه می‌دهد در حین انجام بازی‌های ویدیویی «استریم زنده لحظات برنده خود» را داشته باشند، «پرتره‌های نفس‌گیر» بگیرند و «آهنگ خود را با جهان به اشتراک بگذارند».

همچنین می گوید:

«خلاق باش، جمع‌وجور باش»

در انتهای ویدیو تأیید می کند که گوشی هوشمند آینده سونی یک پرچمدار جمع و جور است. با توجه به اینکه تقریباً هیچ گوشی هوشمند پرچمدار اندرویدی جمع‌وجور شناخته شده‌ای در بازار موجود نیست، این گوشی جالب است.

اکسپریا ۵ مارک ۴

اکسپریا ۵ مارک ۴

در حالی که یک گوشی هوشمند جمع و جور تایید شده اما هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند همان Xperia 5 IV است یا مدل دیگری.

طبق شایعات، انتظار می‌رود که سونی Xperia 5 IV از صفحه‌نمایش 6.04 اینچی برخوردار باشد و از جدیدترین پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 استفاده کند که تقریباً تمام گوشی‌های پرچم‌دار در حال عرضه را تامین می‌کند. همچنین انتظار می رود که جک 3.5 میلی متری هدفون را حفظ کند و از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی پرچمدار جمع وجور سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

رقیب خوبی برای ایسوس زنفون ۹

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)