حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویداد IFA 2022 از تاریخ 11 تا 15 شهریورماه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IFA، برترین‌های ترنجی

مسئولان نمایشگاه فناوری در آلمان به‌تازگی اعلام کرده‌اند که می‌توان منتظر بازگشت رویداد 2022 IFA در فصل تابستان و به‌صورت حضوری بود. IFA که از 2 تا 6 سپتامبر (11 تا 15 شهریور) در برلین، پایتخت آلمان، برگزار می‌شود، در سال 2022 بازخواهد گشت تا آخرین تحولات در حوزه لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم‌خانگی، فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور را به‌نمایش بگذارد.

تاریخ برگزاری رویداد IFA 2022

اخبار امروز پس از لغو IFA در سال 2021 به‌دلیل عدم اطمینان از شرایط COVID-19 منتشر شد. Martin Ecknig، مدیرعامل مسه برلین، محلی که رویداد مذکور در آن برگزار می‌شود، بیان می‌کند: «صنعت فناوری تمایل زیادی برای بازگشت به یک رویداد حضوری دارد و ما متعهد هستیم که در سپتامبر امسال در برلین به شیوه‌ای ایمن و موفق این امر را به واقعیت تبدیل کنیم.»

همان‌طور که احتمالا درجریان هستید، رویداد با محوریت فناوری IFA، هرساله در ماه سپتامبر (شهریورماه) در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود.

Jens Heithecker، مدیر اجرایی IFA و معاون اجرایی گروه Messe Berlin در این‌باره اظهار می‌کند:

«بالاخره زمان آن فرا رسیده است که یک بار دیگر یک نمایشگاه تجاری در اندازه کامل در محوطه Messe برلین و در شهری که نه‌تنها پایتخت بزرگ‌ترین بازار مصرفی اروپا، بلکه به‌عنوان یک مرکز رسانه‌ای در این قاره نیز تکامل یافته است، سازماندهی کنیم برندهای مرتبط پیش‌تر مشارکت خود در این رویداد را متعد شده‌اند؛ به‌طوری‌که از هم‌اکنون، تقاضای زیادی برای بخش IFA Fitness & Digital Health و بخش لوازم‌خانگی ثبت کرده‌ایم.»

تاریخ برگزاری رویداد IFA 2022

تاریخ برگزاری رویداد IFA 2022

مکان Messe برلین اکنون برای اولین نمایشگاه تجاری با محدودیت‌های محدود COVID-19 باز شده است. از تاریخ 1 آوریل 2022، بازدیدکنندگان می‌توانند بدون ارائه مدرک آزمایش یا واکسیناسیون در رویدادهای مهم در برلین شرکت کنند. در نمایشگاه بعدی برلین (Fruit Logistica از 5 تا 7 آوریل)، بازدیدکنندگان از بیش از 115 کشور بلیت خریداری کرده‌اند.

با این اخبار از برلین، مطمئناً احساس می‌شود که جهان درحال بازگشت به روزهای پیش از آغاز همه‌گیری کرونا است. ما امسال شاهد برگزاری رویداد CES به‌صورت حضوری بودیم و اگرچه بسیاری از برندها درمیان شیوع نوع Omicron کرونا آن را کنار گذاشتند، این نمایشگاه ادامه یافت؛ هرچند محدودیت‌های زیادی ازجمله واکسن و استفاده دائمی از ماسک برای شرکت در آن موردنیاز بود.

دیدگاه شما پیرامون برگزاری رویداد IFA 2022 به‌صورت حضوری در تابستان امسال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی