حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ۵ مارک ۴ سونی به شارژ بی‌سیم مجهز خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سونی

شارژ بی‌سیم شاید در برخی بازارها مثل بازار کشور ما آنقدرها محبوب نباشد اما بعضی بازارها آن را می‌پسندند. به نظر می‌رسد که ژاپنی‌ها کمی سخاوتمندانه‌تر می‌خواهند عمل کنند و در شایعه جدید می‌شنویم که اکسپریا ۵ مارک ۴ سونی به شارژ بی‌سیم مجهز خواهد بود.

اکسپریا ۵ مارک ۴ سونی

انتظار می رود سونی جدیدترین نسخه از گوشی هوشمند جمع و جور خود را پاییز امسال عرضه کند و گواهی اخیر کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده، ظاهراً برخی از ارتقاهای فنی خوشایند را برای سونی Xperia 5 IV تأیید کرده است.

بر اساس این اطلاعات جدید می‌شنویم که اکسپریا ۵ مارک ۴ احتمالاً از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می کند و همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است.

چند ماه پس از عرضه سونی Xperia 1 IV که استقبال خوبی از آن شد، بسیاری از طرفداران این غول فناوری ژاپنی مشتاقانه منتظر جانشینی برای Xperia 5 III هستند که ظاهراً به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری قابل توجهی را دریافت خواهد کرد.

سونی Xperia 5 IV با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا ۸ پلاس نسل ۱

اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا سونی قصد دارد این گوشی هوشمند جمع و جور را به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 یا شاید Snapdragon 8 + Gen 1 کارآمدتر تجهیز کند یا خیر اما هر کدام باشد باز هم دلگرم کننده است ولی مدل پلاس شاید دست شما را کمتر گرم کند!

دستگاهی که سونی در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده ثبت کرده است، ابعادی برابر 155.74 در 67.1 میلی‌متر دارد و کمی کوچک‌تر از نسل قبلی است. جالب است بدانید که صفحه نمایش ادعایی برای سونی Xperia 5 IV برابر 153.5 میلی متر یا 6 اینچ بوده و این هم 0.1 اینچ کوچکتر از نمایشگر نسل قبلی است.

متأسفانه، این گواهی هیچ جزئیاتی در مورد دوربین یا سایر اجزای داخلی سونی Xperia 5 IV نشان نمی دهد، اما هنوز هم برای طرفدارانِ نسل در حال مرگ گوشی های هوشمند جمع و جور، شگفتی های خوشایندی وجود دارد.

حضور جک ۳.۵ میلی متری صدا در اکسپریا ۵ مارک ۴

جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در اکسپریا ۵ مارک ۳ - نسل قبلی دستگاه شایعه شده

جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در اکسپریا ۵ مارک ۳ – نسل قبلی دستگاه شایعه شده

غول فناوری ژاپنی ظاهرا Xperia 5 IV را به جک هدفون 3.5 میلی متری مجهز خواهد کرد که مطمئناً برای کاربران گوشی های هوشمندی که در تغییر به هدفون های بی سیم تردید دارند، خبر خوشایندی است.

علاوه بر این، این گواهی نشان می‌دهد که Xperia 5 IV بالاخره از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند که احتمالاً نبود آن یکی از آزاردهنده‌ترین کاستی‌های نسل قبل بود.

این گوشی هوشمند جمع و جور از استاندارد Wi-Fi 6 و سیستم کارت هوشمند RFID نیز پشتیبانی می کند که بیشتر در ژاپن استفاده می شود. تاریخ عرضه اکسپریا ۵ مارک ۴ هنوز مشخص نیست، اما شاید نمایشگاه IFA برلین حدس بدی نباشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی پرچمدار جمع‌وجور جدید سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

کاش یکم توی ایران هم فراگیرتر بشه 🌟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)