حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویداد سونی برای ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ رسمی شد: اکسپریا ۵ مارک ۴

به نمایشگاه IFA 2022 برلین نزدیک می شویم و کم کم دعوت‌نامه رویدادهای مختلف ارسال می شود. شهریور برای دنیای فناوری یک ماه شلوغ است چرا که اپل هم عموما بزرگترین رویداد رونمایی سخت افزاری خود را دارد. امروز به صورت رسمی رویداد سونی برای ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شد. ما انتظار داریم در این مراسم شاهد رونمایی از اکسپریا ۵ مارک ۴ باشیم.

رویداد سونی برای ۱۰ شهریور ۱۴۰۱

سونی در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ میزبان رویداد جدیدی است که در آن احتمالا شاهد معرفی Xperia 5 IV هستیم. این رویداد قرار است ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران برگزار شود و در کانال رسمی سونی اکسپریا یوتیوب به صورت زنده پخش خواهد شد.

لوگو اکسپریا

لوگو اکسپریا

سونی با هنرمندی به نام Cat Burns همکاری کرد که آخرین موزیک ویدیوی او را با گوشی “Xperia جدید” ضبط کند. البته که او به صراحت اشاره نکرد که این دستگاه همان Xperia 5 IV است.

بر اساس شایعات و تاییدیه اخیر FCCگوشی Xperia 5 IV با چیپست کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین مشابه Xperia 5 III ارایه خواهد شد. این دوربین اصلی با سه سنسور 12 مگاپیکسلی همراه است. همچنین انتظار می رود این دستگاه دارای صفحه نمایش 6 اینچی OLED و شارژ بی سیم باشد.

اکسپریا ۵ مارک ۴ سونی به شارژ بی‌سیم مجهز خواهد بود

انتظار می رود سونی جدیدترین نسخه از گوشی هوشمند جمع و جور خود را پاییز امسال عرضه کند و گواهی اخیر کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده، ظاهراً برخی از ارتقاهای فنی خوشایند را برای سونی Xperia 5 IV تأیید کرده است.

بر اساس این اطلاعات جدید می‌شنویم که اکسپریا ۵ مارک ۴ احتمالاً از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می کند و همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است.

چند ماه پس از عرضه سونی Xperia 1 IV که استقبال خوبی از آن شد، بسیاری از طرفداران این غول فناوری ژاپنی مشتاقانه منتظر جانشینی برای Xperia 5 III هستند که ظاهراً به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری قابل توجهی را دریافت خواهد کرد.

شما منتظر این گوشی جدید سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)