حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید OnePlus 10T با تمرکز بر بهبود کیفیت و کارایی دوربین منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، وان‌پلاس

وان پلاس از جمله برندهای موفق و پر فروش بازار محسوب می‌شود که با سیاست گذاری درست خود توانسته است سبکی خاص در اندروید خلق کند. به تازگی، آپدیت جدید OnePlus 10T منتشر شده است که بر بهبود کیفیت و کارایی دوربین تمرکز دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت جدید OnePlus 10T با تمرکز بر بهبود کیفیت و کارایی دوربین منتشر شد

گوشی هوشمند OnePlus 10T در اوایل این ماه معرفی شد و در حال حاضر یک آپدیت نرم‌افزاری جدید را دریافت کرده است. این روزها تعجب آور نیست که ببینیم سازندگان گوشی‌های هوشمند بلافاصله پس از عرضه یک گوشی، برای آن یک آپدیت منتشر کنند. امروزه، با چرخه‌های توسعه و راه‌اندازی سریع، تصور می‌کنیم که برای تیم نرم‌افزاری OnePlus سخت است که از نرم‌افزار پایدار در زمان عرضه اطمینان حاصل کنند.

بنابراین، این آپدیت‌های این روزها به یک موضوع بسیار رایج تبدیل شده‌اند. اکنون، OnePlus 10T دومین آپدیت نرم‌افزاری خود را نیز دریافت کرده است که بهبودهای بیشتری را برای دوربین و سایر موارد ارائه خواهد داد. به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید در حال انتشار است و بهبودهایی را در دوربین، رابط کاربری، عملکرد دستگاه و  همچنین ارائه چندین رفع اشکال را به همراه دارد.

آپدیت جدید OnePlus 10T

به گفته این شرکت، این یک آپدیت نرم‌افزاری مهم برای روان‌تر کردن عملکرد OnePlus 10T است. این آپدیت دارای نسخه شماره A.06 است و هم در هند و هم در کل بازارهای جهانی منتشر شده است. با این حال، طبق معمول با این نسخه‌ها، آپدیت‌ها در مراحل مختلفی انجام می‌شود. بنابراین، تنها تعداد کمی از کاربران امروز این آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد. به گفته این شرکت، عرضه گسترده‌تری برای این آپدیت طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

این آپدیت جدید چندین پیشرفت و بهبود را به همراه دارد. تا این لحظه متوجه شده‌ایم که این به‌روز رسانی، عملکرد دوربین را بهبود بخشیده است و نتایج بهتری را در تصویربرداری پرتره ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دوربین فوق عریض نیز از این آپدیت بی نصیب نمانده است و این بخش نیز بهبودهای مختلفی داشته است. بخش نرم افزاری پشت روتوش هوش مصنوعی دوربین نیز دستخوش تغییراتی شده است.

آپدیت جدید OnePlus 10T

به گفته GizChina، ظاهرا چندین مشکل در روتوش تصاویر وجود داشته است و این شرکت با این به‌روز رسانی، اشکالات مذکور را برطرف کرده است. علاوه بر آن، عملکرد مشکل‌ساز اثر انگشت که انتقاد برخی را در پی داشت، اکنون بهبود یافته است. آخرین مورد که البته کم‌ اهمیت‌ترین این موارد نیست، بهبودهای معمول و مرموز در عملکرد، کارایی و پایداری OnePlus 10T است. همچنین بهبودهای دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در اینجا مشاهده کنید:

آپدیت OxygenOS 12 A.06 برای OnePlus 10T

سیستم

  • ثبات و عملکرد سیستم را بهبود می بخشد.
  • پایداری برنامه‌ها را در پس زمینه بهینه می‌کند.
  • بهبود و بهینه سازی عملکرد صفحه نمایش.
  • بهبود و بهینه سازی ویژگی OTG در دستگاه.
  • بهینه سازی الگوریتم تشخیص اثر انگشت و بهبود تجربه کاربری در تعامل با حسگر اثر انگشت.

دوربین

  • جلوه عکسبرداری حالت پرتره را بهینه می‌کند.
    بهینه سازی را برای جلوه تصویر برداری دوربین فوق عریض به ارمغان می‌آورد.
    جلوه روتوش با هوش مصنوعی را هنگام استفاده از دوربین جلو بهینه می‌کند.

سایر موارد
مشکلات گاه به گاه هنگامی که شارژ Supervooc به درستی شناسایی نشده است را برطرف می‌کند.

اگر این قصد نصب این آپدیت را دارید، می‌توانید به Settings >> System >> System Update menu بروید. این آپدیت به معنای یک شروع تازه برای OnePlus 10T است. OnePlus 10T یک پرچمدار قدرتمند با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و اکان پشتیبانی از شارژر ۱۵۰ واتی است. با این حال، به دلیل مقاومت بحث برانگیزش در کانون انتقادات قرار گرفته است. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان