حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی Note 11SE جدید با تراشه Helio G95 و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شیائومی

به‌نظر می‌رسد نام‌گذاری سردرگم گوشی‌های هوشمند شیائومی و معرفی چندباره آن‌ها با تغییرنام یک دستگاه، تمامی نداشته باشد. تازه‌ترین این موارد اما، عجیب‌ترین آن‌ها نیز است؛ جایی که این برند حتی زحمت تغییرنام را به خود نداده و تنها با تغییر طراحی و مشخصات، یک گوشی مربوط به ماه‌ها قبل را بار دیگر معرفی کرده است. حدود سه ماه پیش بود که این شرکت از گوشی هوشمند Redmi Note 11SE خود در چین رونمایی کرد که از تراشه Dimensity 700 به‌همراه نمایشگر 90 هرتزی LCD و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد. حال امروز، شیائومی مدل جدید ردمی Note 11SE خود را با طراحی و مشخصات متفاوت در هند معرفی کرده است.

شیائومی ردمی Note 11SE جدید

ردمی Note 11SE جدید از تراشه Helio G95 مدیاتک بهره برده و با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی‌بر اندروید 11 (نسخه اندروید دو سال پیش) و در سه پیکربندی حافظه 6GB/64GB ،6GB/128GB و 8GB/128GB عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک نمایشگر 6.43 اینچی +FullHD با رفرش‌ریت 60 هرتز از نوع AMOLED است و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی را نیز به‌همراه دارد.

شیائومی ردمی Note 11SE جدید

شیائومی ردمی Note 11SE جدید

برای عکاسی، شما یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در سوراخ نمایشگر جلوی دستگاه خواهید یافت؛ با ترکیب دوربین چهارگانه در پنل پشتی که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر برای وظایف ماکرو و عمق‌سنج است.

بقیه نکات برجسته Redmi Note 11SE جدید شامل یک پورت USB-C، یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری و یک فرستنده IR است. این گوشی هوشمند همچنین دارای استاندارد IP53 بوده و جک هدفون 3.5 میلی‌متری، بلندگوهای استریو، گواهینامه صدای Hi-Res و تراشه NFC را نیز به‌همراه دارد.

اگر تمامی این مشخصات برای شما آشنا به‌نظر می‌رسد، به این دلیل است که Redmi Note 11SE جدید تنها یک Redmi Note 10S تغییرنام‌یافته است چندی پیش در هند معرفی شد. اگر این موارد به‌اندازه‌ی کافی خنده‌دار نیست، باید اشاره کنیم که این شرکت بار دیگر از همان طرح‌های گرافیکی و موارد تبلیغاتی Redmi Note 10S خود برای این گوشی استفاده کرده است.

مشخص نیست که دلیل شیائومی برای عرضه مجدد یک گوشی هوشمند یک‌ساله در هند چیست زیرا Redmi Note 10S هنوز ازطریق وب‌سایت رسمی این شرکت فروخته می‌شود و Note 11SE نیز ازطریق کانال‌های آنلاین به‌فروش می‌رسد. درنهایت، ما به این رفتار شیائومی و علاقه آن‌ها به تغییرنام یک گوشی هوشمند و عرضه مجدد آن عادت کرده‌ایم.

به‌هرحال، Redmi Note 11SE جدید از تاریخ 31 آگوست در هند ازطریق Mi.com و Flipkart با چهار گزینه رنگی بنفش تندر، سفید کیهانی، سایه مشکی و آبی بیفراست به‌فروش خواهد رسید. همچنین قیمت این گوشی در تاریخ 26 آگوست به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

شیائومی ردمی Note 11SE جدید

شیائومی ردمی Note 11SE جدید

نظر شما پیرامون گوشی شیائومی ردمی Note 11SE جدید و مشخصات و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی