حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژ گلکسی واچ 5 و 5 پرو از میزان رسمی اعلام‌شده توسط سامسونگ کمتر است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

سامسونگ سری جدید گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو خود را به‌عنوان ساعت‌های هوشمندی با پشتیبانی از سرعت شارژ سریع معرفی کرده است. ازنظر تئوری، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو باید تنها در 30 دقیقه از 0 تا 45 درصد شارژ شوند. بااین‌حال، یک آزمایش مستقل نشان می‌دهد که این امر در عمل دست‌یافتنی نیست. درعوض، دارندگان هر یک از این ساعت‌های هوشمند باید انتظار داشته باشند که مدت‌زمان بیشتری منتظر بمانند تا هرکدام از مدل‌های گلکسی واچ 5 به 45 درصد از شارژ باتری برسد، چه رسد به شارژ کامل.

سرعت شارژ گلکسی واچ 5

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ اطلاعات گمراه‌کننده دیگری را در لیست گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو خود قرار داده است. همان‌طور که چند روز پیش نیز گزارش دادیم، نه گلکسی واچ 5 و نه گلکسی واچ 5 پرو به‌اندازه‌ای که سامسونگ تبلیغ می‌کند، نازک و سبک نیستند. درعوض، گلکسی واچ 5 پرو بیش از 40 درصد ضخیم‌تر بوده و سامسونگ تصمیم گرفته است که تمام پنل پشتی ساعت هوشمند را در اندازه‌های اعلام‌شده رسمی لحاظ نکند. همچنین SamMobile بیان می‌کند که هیچ‌کدام از ساعت‌های هوشمند با سرعت شارژ تبلیغ‌شده توسط سامسونگ مطابقت ندارند.

به‌عنوان پیش‌زمینه، سامسونگ اعلام کرده بود که هر دو مدل باید حدود 30 دقیقه طول بکشد تا از 0% به 45% شارژ برسند. بااین‌حال، ظاهراً 30 دقیقه شارژ گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو، این ساعت‌ها را به‌ترتیب 36 و 30 درصد شارژ می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، هر دو سرعت شارژ تقریباً 20 درصد کمتر ازآنچه سامسونگ تبلیغ می‌کند را ارائه می‌دهند.

سرعت شارژ گلکسی واچ 5

سرعت شارژ گلکسی واچ 5

بر اساس آزمایش‌های صورت‌گرفته با مدل 40 میلی‌متری Galaxy Watch 4، شارژ کامل این ساعت هوشمند تقریباً 1:45 ساعت طول می‌کشد. برای Galaxy Watch 5 اما، این ساعت با وجود داشتن باتری بزرگ‌تر، سریع‌تر شارژ می‌شود، اگرچه شارژ کامل آن هنوز نزدیک به 1:30 ساعت طول می‌کشد. درمقابل، Galaxy Watch 5 Pro برای رسیدن به 100 درصد شارژ، به بیش از 2 ساعت زمان نیاز دارد.

سامسونگ اشاره می‌کند که برای نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود، با کابل USB-C شارژ سریع مغناطیسی گلکسی واچ (EP-OR900) و آداپتور 25 واتی (EP-TA800) به نتایج مذکور دست یافته است. بااین‌حال، SamMobile آزمایش‌های خود را با یک شارژر 45 واتی با برند سامسونگ انجام داده، بنابراین به‌نظر می‌رسد که اخطار سامسونگ در مورد “عوامل محیطی” مؤثر بر عملکرد شارژ می‌تواند به‌ویژه در این مورد صادق باشد.

نظر شما پیرامون سرعت کندتر شارژ سریع گلکسی واچ 5 و 5 پرو نسبت‌به میزان اعلام‌شده رسمی توسط سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی