حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت ارسال همزمان Reels در فیسبوک توسط اینستاگرام عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

در چند وقت اخیر، ویژگی ویدیو کوتاه یا Reels که توسط تیک تاک معرفی شد، سر و صدای زیادی به پا کرده است. این قابلیت چنان محبوب شده است که تمام شرکت‌ها روی آن تمرکز کرده‌اند. اکنون نیز قابلیت ارسال همزمان Reels در فیسبوک توسط اینستاگرام راه اندازی شد. با ترنجی همراه باشید.

عرضه قابلیت ارسال همزمان Reels در فیسبوک توسط اینستاگرام

اینستاگرام زمانی که این شرکت طراحی تمام صفحه خود را با الهام از TikTok در اوایل سال جاری آپدیت کرد، با انتقادات شدیدی از سوی افراد شناخته شده در رسانه‌های اجتماعی مانند کایلی جنر و کیم کارداشیان روبرو شد و این قابلیت را کنار گذاشت. اکنون متا رویکرد دیگری را برای رقابت با TikTok امتحان می‌کند و آن هم قابلیت ارسال متقابل و همزمان یک ریلز در فیسبوک و اینستاگرام است.

این ویژگی جدید، بخشی از مجموعه قابلیت‌هایی است که این شرکت روز سه‌شنبه آن را عرضه کرد. از جمله موارد آن باید به روش جدیدی برای ایجاد ریلز از استوری‌های پست‌شده قبلی اشاره کرد. اکنون سازندگان می‌توانند ریلزهای خود را هم در اینستاگرام و هم در فیس‌بوک به اشتراک بگذارند و امتیازات کسب درآمد از هر دو پلتفرم را دریافت نمایند.

قابلیت ارسال همزمان Reels در فیسبوک

متا در اوایل سال جاری ویژگی Reels on Facebook را در تلاش دیگری برای رقابت با TikTok راه‌اندازی کرد. فرمت ویدیوی عمودی کوتاه در سراسر شبکه‌های اجتماعی گسترش یافته و خود را در پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف نشان می‌دهد. در کنار گزینه جدید برای ارسال ریلزها در اینستاگرام و فیسبوک، متا به کاربران اجازه می‌دهد تا این محتوا را بسیار ساده‌تر ایجاد کنند و فقط با تبدیل استوری‌های ارسال شده قبلی خود بتوانید آن‌ها را به ریلز تبدیل کنید.

به گفته PhoneArena، یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که به ریلز اینستاگرام و فیس‌بوک می‌آید، استیکر «Add yours» نام دارد. این قابلیت مدتی است که در استوری‌های اینستاگرام وجود دارد و به دلیل محبوبیت آن، متا تصمیم گرفته است که این ویژگی را در Reels هر دو پلتفرم قرار دهد. این استیکر راه دیگری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با استفاده از یک روند، استوری‌های جدیدی را به راحتی ایجاد کنند.

تمام ویدیوهای اینستاگرام در قالب ریلز منتشر خواهند شد

متا امیدوار است با ساخت این قابلیت‌های جدید، افراد بیشتری را با ویژگی Reels سرگرم کند. ویژگی‌های جدید در حال حاضر برای کاربران در سراسر جهان عرضه شده است، بنابراین شما باید به زودی آن‌ها را دریافت کنید. نظر شما کاربران ترنجی درباره قابلیت ارسال همزمان Reels در فیسبوک توسط اینستاگرام چیست؟ آیا این قابلیت را مفید و کاربردی قلمداد می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان