حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدت ویدیو های Reels اینستاگرام احتمالاً افزایش می‌یابد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، پیام رسان، شبکه‌های اجتماعی

یک سال از ارائه قابلیت Reels اینستاگرام می‌گذرد و جالب است بدانید این بخش در ابتدا صرفا 15 ثانیه بود. اما در ادامه اینستاگرام برای رقابت با رقیب تازه‌ وارد خود TikTok زمان این بخش را به 30 و نهایتاً 60 ثانیه افزایش داد. اما اگر فکر می‌کنید بازه زمانی 60 ثانیه‌ای اینستاگرام در Reels هنوز کمی محدود کننده است، خوشحال می‌شوید که بدانید طبق گزارش‌های جدید این شرکت قصد دارد طول ویدیو های Reels را برای رقابت با TikTok باز هم افزایش دهد.

اینستاگرام ریلز (Reels) رسما ارایه شد: یکی کپی دیگر فیسبوک، این بار از TikTok

به گفته الساندرو پالوزی، افشاگر همیشگی اطلاعات اینستاگرام، این اپلیکیشن در حال بررسی امکان ایجاد ویدیو های طولانی تر برای بخش Reels است. در حال حاضر کاربران اینستاگرام می توانند فیلم های کوتاهی بسازند که حداکثر 60 ثانیه طول می کشد. اما در آینده نزدیک ممکن است کاربران بتوانند از فیلم های 90 ثانیه ای یا یک و نیم دقیقه ای بهره‌مند شوند.

اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگران نشان می دهد که در حالت فیلمبرداری Reels یک جابجایی وجود دارد که به سرعت به کاربران امکان می دهد محدودیت ویدیو را روی 90 ثانیه تنظیم کنند.

توجه داشته باشید که گزینه 90 ثانیه هنوز برای کاربران عرضه نشده است و اینستاگرام نیز رسما برنامه‌ خود برای افزایش طول ویدیوی Reels را تایید نکرده است.

ویدیو های Reels اینستاگرام همانطور که در ابتدا گفتیم با محدودیت زمانی 15 ثانیه ای راه اندازی شد که مدت زمان آن دو برابر شد و به 30 ثانیه رسید. این طول بار دیگر در ژوئیه سال گذشته دو برابر شد و به کاربران امکان ساخت فیلم های یک دقیقه ای را داد.

اگر اینستاگرام محدودیت طول ویدیو را برای Reels افزایش دهد، جای تعجب نخواهد داشت. زیرا رقیب اصلی اینستاگرام، یعنی TikTok، در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد ویدیو های بسیار طولانی تری ضبط کنند و این سرویس در جولای سال گذشته محدودیت را از 60 ثانیه به سه دقیقه افزایش داد.

اینستاگرام Reels

اینستاگرام Reels

ما نمی دانیم که اینستاگرام چه زمانی قصد دارد طول ویدیو ها در بخش Reels را افزایش دهد. در صورت اطلاع از جزئیات جدید به شما اطلاع خواهیم داد.

بخش ریلز از زمان راه‌اندازی خود در سال 2020 محبوبیت زیادی به دست آورده است. این سرویس به ویژه در هند بسیار محبوب شده است، جایی که ممنوعیت TikTok به آن اجازه داد تا به سرعت به عنوان جایگزینی عالی ظاهر شود.

اینستاگرام اخیراً برای رقابت با ویژگی Bitmoji اسنپ از آواتارها نیز پشتیبانی کرده است. این ویژگی که به کاربران امکان می دهد آواتار های سه بعدی خود را در استوری ها و پیام های الکترونیکی به اشتراک بگذارند، در حال حاضر در ایالات متحده، کانادا و مکزیک در دسترس است و گفته می‌شود احتمالاً به زودی مناطق مجاز استفاده از آن افزایش یابد.

 

به نظر شما Reels اینستاگرام می‌تواند با رقیب خود در TikTok رقابت کند؟ شما کدامیک از این شبکه های اجتماعی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری