حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام ویدیوهای اینستاگرام در قالب ریلز منتشر خواهند شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شبکه‌های اجتماعی

به نظر می رسد با حذف IGTV اینستاگرام تلاش دارد تا دوباره تجربه ویدیویی پلفترم خود را ساده‌تر کند. به تازگی گفته می شود که تمام ویدیوهای اینستاگرام در قالب ریلز منتشر خواهند شد. ویدیوهای عموما کوتاه Reels که ابتدا در قالب رقابت با تیک‌تاک بودند در ابتدا ۱۵ ثانیه‌ای بودند و حالا به ۹۰ ثانیه رسیده اند. حالا به نظر می‌رسد که ریلز اینستاگرام قرار است گسترده تر شود.

ریلز اینستاگرام گسترده‌تر می شد

تلاش های اینستاگرام برای رقابت با TikTok با [جدیدترین اقدام آن ها در حال افزایش است. طبق اسکرین شات منتشر شده توسط یکی از کاربران، اینستاگرام در حال تست این ایده است که همه ویدیوها را در قالب Reels منتشر کند.

مشخص نیست که مناطق جغرافیایی مثل ایران که در آن ها سرویس موزیک اینستاگرام محدود است، چطور باید از ریلز استفاده کنند. همچنین Reels در خیلی از مناطق جغرافیایی تا کنون در دسترس نبوده است.

همه ویدیوها ریلز می شود

همه ویدیوها ریلز می شود

سخنگوی متا در ایمیلی به TechCrunch می‌نویسد:

«ما در حال آزمایش این ویژگی به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای ساده‌سازی و بهبود تجربه ویدیویی در اینستاگرام هستیم.»

سرویس Instagram Reels برای اولین بار در اوت 2020 در ایالات متحده راه اندازی شد و شاهد تعامل گسترده با فرمت ویدیوی کوتاه Reels است.

اسکرین شات نشان می دهد که:

“پست های ویدئویی اکنون به صورت ریلز به اشتراک گذاشته می شوند.”

اینستاگرام امیدوار است که با سوق دادن تمام ویدیوها به سمت ریلز، ویدیوها تعامل بیشتری را ببینند، افکت‌های ویدیویی بیشتری در دسترس باشند، موسیقی اضافه شود و ویدیوها بتوانند در Reelsهای جدید میکس شوند.

این تغییر در حال آزمایش است و ماندگاری آن مشخص نیست. همچنین مشخص نیست که برای ویدیوهای موجود منتشر شده در اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد، و اینکه آیا همچنان می‌توانید ویدیوهای تا 10 دقیقه (یا حداکثر 60 دقیقه در حساب‌های تأیید شده) را منتشر کنید.

نزدیک به یک سال پیش آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت که اینستاگرام «دیگر یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس نیست» زیرا این شرکت تمرکز خود را به سمت «سازندگان، ویدیو، خرید و پیام‌رسانی» تغییر داده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تغییر جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)