حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل سال آینده کیس ایرپادز با پورت USB-C را به‌صورت جداگانه عرضه خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

ظاهراً اپل قصد دارد سال آینده و با معرفی سری آیفون 15، سرانجام اولین گوشی هوشمند خود با پورت USB-C را ارائه کند. اکنون، مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، پیش‌بینی کرده است که این شرکت کیس اختصاصی ایرپادز با پورت USB-C را به‌صورت جداگانه در سال آینده عرضه خواهد کرد.

کیس USB-C ایرپادز

ایرپادز پرو جدید اواخر امسال عرضه می‌شود، اما انتظار می‌رود کیس شارژ این مدل از اتصال لایتنینگ استفاده کند. اپل همچنین سال گذشته مدل ایرپادز 3 خود را عرضه کرد که از پورت لایتنینگ برای شارژ استفاده می‌کند. قاب‌های شارژ ایرپادز نسل اول و دوم و همچنین ایرپادز پرو اصلی نیز از شارژ بی‌سیم بهره می‌برند.

Kuo گزارش می‌دهد:

    «پیش‌بینی می‌کنم اپل در سال 2023 قاب‌های شارژ با قابلیت USB-C را برای همه مدل‌های ایرپادز خود عرضه کند. بااین‌حال، کیس شارژ ایرپادز پرو 2 جدید که در نیمه دوم 2022 عرضه خواهد شد، همچنان از لایتنینگ پشتیبانی می‌کند.»

این اولین باری نیست که کو گزارش می‌دهد که نسخه‌های آینده ایرپادز از USB-C برای شارژ استفاده خواهند کرد. در ماه می، این تحلیلگر ادعا کرد که ایرپادز و سایر لوازم جانبی اپل نیز درکنار آیفون به پورت USB-C تغییر خواهند کرد. این همچنین شامل لوازم جانبی مانند مجیک کیبورد و مجیک ترک‌پد و همچنین لوازم جانبی Magic Mouse برای مک و MagSafe Battery Pack برای آیفون است.

کیس USB-C ایرپادز

کیس USB-C ایرپادز

این بدان معناست که وقتی آیفون 15 در سال 2023 از USB-C استفاده کرد، اپل به‌طور همزمان فرآیند تغییر همه محصولات خود به USB-C را آغاز خواهد کرد. این موضوع درنهایت پایان راه کانکتور لایتنینگ را به‌طور کامل نشان می‌دهد. بااین‌حال، احتمالا سال‌ها طول می‌کشد تا روند انتقال کامل کاربران از پورت قدیمی لایتنینگ به USB-C صورت پذیرد.

قوانین اتحادیه اروپا یکی از نیروهای محرکه تصمیم اپل برای اجبار استفاده از USB-C در آیفون، ایرپادز و سایر لوازم جانبی این شرکت بوده است. قانون رایج شارژر همه گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی را ملزم می‌کند که برای شارژ از USB-C از سال 2024 استفاده کنند.

بزرگ‌ترین ناامیدی در اینجا این است که اپل ظاهراً تا آخرین لحظه ممکن منتظر است تا ایرپادز را به شارژ USB-C تغییر دهد. در حالت ایده‌آل، این شرکت با عرضه ایرپادز پرو 2 در اواخر سال جاری، روند استفاده از USB-C را آغاز می‌کرد. درعوض، ایرپادز پرو 2 از لایتنینگ استفاده کرده و خریداران را مجبور می‌کند در سال 2023 یک کیس شارژ جداگانه خریداری کنند، اگر می‌خواهند بر روی استفاده از USB-C استاندارد شوند.

نظر شما پیرامون عرضه کیس جداگانه و اختصاصی USB-C برای ایرپادز اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی