حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر نهایی گلکسی واچ 5 طراحی این ساعت هوشمند را در تمامی رنگ‌های آن نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

به‌تازگی ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 سامسونگ در رندر هایی با کیفیت بالا به بیرون درز کرده است. تصاویر فاش‌شده توسط افشاگر مشهور، evleaks، با همکاری وب‌سایت 91Mobiles به‌اشتراک گذاشته شده است. نسل بعدی گلکسی واچ قرار است در رویداد Unpacked سامسونگ در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) درکنار گلکسی زد فولد 4، زد فلیپ 4 و همچنین گلکسی بادز 2 پرو به‌صورت رسمی معرفی شود.

رندر نهایی گلکسی واچ 5 سامسونگ

رندرهای فاش‌شده به ما دید بهتری به گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو آینده سامسونگ می‌دهد. پس از بررسی دقیق‌تر رندرها، از چپ به راست، دو مدل اول به‌ترتیب دارای شماره مدل SM-R920 و R925F هستند که مربوط به Galaxy Watch 5 Pro می‌باشد. هر دوی این‌ها دارای اندازه 45 میلی‌متری و بند ساعت اسپرت است.

سه مدل بعدی در این سری احتمالاً گلکسی واچ 5 معمولی با شماره مدل‌های SM-R900، SM-R905F و SM-R910 باشند. این ساعت‌ها در اندازه‌های 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری در دسترس خواهند بود. Watch 5 معمولی همچنین دارای بندهای سیلیکونی با مکانیزم سگک است.

رندر نهایی گلکسی واچ 5 سامسونگ

رندر نهایی گلکسی واچ 5 سامسونگ

نوع Pro با حاشیه‌های بزرگ دیده می‌شود و در مقایسه با نسخه استاندارد، ضخیم‌تر است (احتمالاً به‌دلیل باتری بزرگ‌تر). هر پنج ساعت هوشمند (شامل رنگ‌های مختلف آن‌ها) یعنی Galaxy Watch 5 Pro و Watch 5 دارای دو دکمه فیزیکی در سمت راست و یک سوراخ کوچک هستند که ما فرض می‌کنیم محل تعبیه‌ی میکروفون است.

ساعت‌های هوشمند جدید گلکسی با بسیاری از ویژگی‌های مرتبط با سلامتی و تناسب اندام، ازجمله سنسور دمای جدید برای تشخیص تب عرضه خواهند شد. سامسونگ همچنین ویژگی‌های اکوسیستمی جدیدی را در سری Watch 5 معرفی خواهد کرد که با تلفن‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های گلکسی کار می‌کنند.

سری گلکسی واچ 5 با GPS داخلی عرضه خواهد شد. یکی از انواع گلکسی واچ 5 پرو (SM-R925F) و گلکسی واچ 5 معمولی (SM-R905F) با پشتیبانی از LTE عرضه می‌شود. نسخه Pro در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای دیده می‌شود، درحالی‌که انتظار می‌رود نسخه معمولی در رنگ‌های رزگلد، اسطوخودوس و مشکی موجود باشد.

دیدگاه شما پیرامون رندر نهایی گلکسی واچ 5 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی