حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر نهایی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 طراحی این گوشی‌ها در تمامی رنگ‌ها را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

سامسونگ قرار است در تاریخ 19 مردادماه سری جدید گوشی‌های هوشمند تاشو خود را درکنار سایر محصولات دیگر ازجمله ساعت هوشمند و ایربادز به‌صورت رسمی معرفی کند. تاکنون رندرهای طراحی و مشخصات احتمالی گوشی‌های تاشو این شرکت که شامل دو مدل Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 می‌شود، فاش شده است. حال امروز، افشاگر مشهور، ایوان بلس، ازطریق وب‌سایت 91Mobiles، رندر نهایی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در تمامی رنگ‌های اصلی آن‌ها را منتشر کرد که دید کاملی از طراحی تاشوهای آینده سامسونگ به ما می‌دهد.

رندر نهایی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

تا به امروز چندین مشخصه کلیدی از گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ فاش شده است؛ ازجمله اطلاعات مربوط به برگه‌ی مشخصات آن، تغییرات طراحی شامل کاهش حاشیه نمایشگر و همچنین چین‌وچروک قسمت میانی صفحه‌نمایش.

اکنون، یک گالری از رندرهای رسمی از Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 منتشر شده است که این دستگاه‌ها را در هر یک از رنگ‌های اصلی آن‌ها شامل مشکی، خاکستری/سبز، و بژ/طلایی برای فولد و مشکی، آبی، بنفش و کرم برای فلیپ نشان می‌دهد.

رندر نهایی گلکسی زد فولد 4

رندر نهایی گلکسی زد فولد 4

در این تصاویر، طراحی Fold 4 تقریباً شبیه به Galaxy Z Fold 3 است. به‌عنوان‌مثال، همان‌طور که پیش از این نیز شایعه شده بود، ماژول دوربین در گوشی جدید بدون تغییر طراحی باقی خواهد ماند. در ابتدا، ما انتظار داشتیم که Fold 4 بیشتر شبیه Galaxy S22 Ultra باشد که درواقع هر لنز دوربین به‌صورت مجزا در بدنه‌ی دستگاه تعبیه شده است. بااین‌حال، درنهایت می‌بینیم که این‌گونه نبوده و البته این سبک طراحی نیز به‌خودی‌خود جذابیت فراوان درعین سادگی دارد.

مشاهده تغییرات در نسبت‌تصویر نمایشگر ازطریق این تصاویر سخت است، اما انتظار می‌رود سامسونگ به‌دنبال نمایشگر بیرونی عریض‌تر و کوتاه‌تر از زد فولد 3 باشد و درعین‌حال صفحه‌نمایش داخلی را نیز بیشتر به شکل مربع درآورد.

رندر نهایی گلکسی زد فلیپ 4

رندر نهایی گلکسی زد فلیپ 4

برای زد فلیپ 4، تغییرات طراحی حتی کمتر از زد فولد 4 می‌باشد. درحقیقت، شاید اندکی لولای جمع‌وجورتر را بشود برای طراحی جدید آن درنظر گرفت که البته بازهم تشخیص آن دشوار است.

درنهایت اما، نظر شما پیرامون رندر نهایی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی