حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ساعت هوشمند اوپو Watch 3 فاش شد: تأیید استفاده از تراشه Snapdragon W5 Gen 1

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، ساعت هوشمند

اوپو می‌تواند اولین شرکتی باشد که ساعت هوشمند مجهز به Snapdragon W5 Gen 1 را با معرفی Watch 3 به بازار می‌آورد. گفته می‌شود Oppo Watch 3 که از آخرین چیپست کوالکام مخصوص ساعت‌های هوشمند بهره می‌برد، ممکن است در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) معرفی شود. درهمین‌راستا، اخیرا طراحی اوپو Watch 3 به بیرون درز کرده است که ظاهر بهبودیافته آن نسبت‌به نسل دوم این ساعت را نشان می‌دهد.

ساعت هوشمند اوپو Watch 3

کمپانی اوپو به‌تازگی تأیید کرده است که Watch 3 آینده این شرکت از اسنپدراگون W5 Gen 1، یکی از دو چیپست پرچمدار مخصوص ساعت‌های هوشمند که کوالکام ماه گذشته معرفی کرد، استفاده می‌کند. Snapdragon W5 Gen 1 بر اساس فرایند 4 نانومتری، نوید ارائه عملکرد برتر و عمر باتری بهتر را در مقایسه با پلتفرم‌های Snapdragon Wear 4100 و +Wear 4100 ارائه می‌کند. شایان‌ذکر است که Snapdragon W5 Gen 1 از همان هسته‌های CPU نسل قبلی بهره می‌برد، اما تغییر فرایند باید آن را به نسبت قبل، برتری دهد. همچنین، این چیپست از پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمندتری نسبت به Snapdragon Wear 4100 استفاده می‌کند.

ساعت هوشمند اوپو Watch 3

ساعت هوشمند اوپو Watch 3

با توجه به اشاره‌ی افشاگر Digital Chat Station، اوپو Watch 3 همچنین احتمالا در تاریخ 10 آگوست معرفی خواهد شد. اگر این شایعه درست باشد، بدان معناست که اوپو قصد دارد نسل بعدی ساعت هوشمند خود را در همان روزی که سامسونگ از Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro رونمایی می‌کند، معرفی کند. اتفاقاً، همین افشاگر رندر طراحی Oppo Watch 3 را نیز به‌اشتراک گذاشته است. بااین‌حال، دو ساعت هوشمند نشان‌داده‌شده در آن (تصویر اصلی مطلب)، دارای طراحی متفاوتی هستند. به‌طور بالقوه، این ساعت‌ها می‌توانند واچ 3 استاندارد و واچ 3 پرو باشند. درهرصورت، یک مدل دارای یک تاج دیجیتالی و نمایشگر کشیده بوده، درحالی‌که مدل دیگر شبیه اپل واچ بدون تاج دیجیتالی آن است.

در ادامه، باید منتظر ماند و دید که آیا اوپو ساعت Watch 3 خود را در خارج از چین نیز عرضه خواهد کرد یا خیر. درحالی‌که این شرکت اولین نسل از ساعت هوشمند خود را در سطح جهانی به فروش رساند، اما مدتی طول کشید تا آن را به بازارهایی در خارج از چین عرضه کند. بنا به دلایلی، Oppo Watch 2 همچنان یک دستگاه انحصاری در بازار چین است و اوپو به فروش جهانی مدل نسل اول با تراشه Snapdragon Wear 3100 ادامه می‌دهد.

نظر شما پیرامون ساعت هوشمند اوپو Watch 3 و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی