حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو واچ 3 به‌عنوان اولین ساعت هوشمند مجهز به Snapdragon W5 Gen 1 تا ماه آینده معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، ساعت هوشمند

اوایل دیروز، کوالکام از نسل جدید تراشه‌های پوشیدنی خود با نام Snapdragon W5 Gen 1 و W5+ Gen 1 رونمایی کرد. حال به‌تازگی، اوپو تأیید کرده است که اولین ساعت هوشمند مجهز به این تراشه جدید، واچ 3 این شرکت خواهد بود که تا ماه آینده میلادی به‌صورت رسمی معرفی می‌شود.

اوپو واچ 3

اولین تولیدکننده‌ای که از تراشه جدید پوشیدنی اسنپدراگون W5 نسل 1 کوالکام استفاده خواهد کرد، اوپو می‌باشد که واچ 3 این شرکت در ماه آگوست معرفی خواهد شد. این اطلاعات مستقیماً از Franco Li، معاون اوپو و رئیس تجارت اینترنت اشیاء این شرکت، بدست آمده است. او از Watch 3 به‌عنوان یک سری از ساعت‌های هوشمند یاد می‌کند، بنابراین ما باید انتظار بیش از یک مدل را داشته باشیم که حداقل یکی از آن‌ها باید از تراشه جدید W5 کوالکام استفاده کند.

اینکه آیا محصول مذکور در سطح جهانی عرضه خواهد شد یا نه، هنوز مشخص نیست. بااین‌حال، ما امیدواریم که چنین باشد زیرا بازار گجت‌های پوشیدنی به‌شدت به رقابت بیشتری نیاز دارد. همچنین درحالی‌که انتظار داریم شرکت‌های بیشتری از تراشه‌های جدید بهره ببرند، اجازه دهید به این نکته نیز اشاره کنیم که امیدواریم ادعاهای کوالکام مبنی‌بر افزایش 50 درصدی عمر باتری و دو برابری عملکرد W5 و +W5 نسبت‌به نسل پیشین خود تحقق یابد.

اوپو واچ 3

اوپو واچ 3

Mobvoi با نسل بعدی ساعت هوشمند پرچمدار TicWatch خود که قرار است پاییز امسال عرضه شود، اوپو را در زمینه استفاده از تراشه کوالکام دنبال خواهد کرد. TicWatch نیز که هنوز نام ساعت هوشمند آن فاش نشده است (به‌احتمال‌زیاد TicWatch Pro 4 نامیده می‌شود) اولین ساعت هوشمندی خواهد بود که از تراشه پیشرفته‌تر +Snapdragon W5 استفاده می‌کند. این اطلاعات مستقیماً از خود شرکت و توسط مدیرعامل Mobvoi بدست آمده است.

تاکنون، هیچ جزئیات رسمی دیگری در مورد ساعت هوشمند اوپو مشخص نشده است، اما شایعات گذشته بیان داشتند که سه مدل اوپو واچ 3 با نسبت نمایشگر به بدنه بالا و طراحی مربعی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، خاکستری تیره و طلایی روشن عرضه خواهند شد.

نظر شما پیرامون Oppo Watch 3 به‌عنوان اولین ساعت هوشمند مجهز به Snapdragon W5 Gen 1 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی