حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو واچ 3 و واچ 3 پرو با تراشه Snapdragon W5 رسما معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، ساعت هوشمند

کمپانی اوپو امروز از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود شامل دو مدل با نام واچ 3 و واچ 3 پرو رونمایی کرد. این ساعت‌ها از آخرین تراشه مخصوص گجت‌های پوشیدنی کوالکام، Snapdragon W5، نمایشگر LTPO AMOLED و سنسور ECG بهره می‌برند.

اوپو واچ 3 و اوپو واچ 3 پرو

Oppo Watch 3 درست مانند مدل‌های قبلی خود با صفحه مربعی عرضه می‌شود. این سری همچنین دارای قاب آلیاژ آلومینیوم و پوشش فایبرگلاس می‌باشند. Watch 3 دارای صفحه‌نمایش 1.75 اینچی AMOLED با وضوح 430 در 372 پیکسل است. درحالی‌که Watch 3 Pro دارای یک صفحه‌نمایش OLED خمیده LTPO با اندازه 1.91 اینچ با وضوح 496 در 378 پیکسل می‌باشد. جالب اینجاست که هر دو مدل با تراکم پیکسلی یکسان 326PPI عرضه می‌شوند، اما فقط نسخه Pro دارای تاج است.

این دو ساعت قدرت خود را از چیپست Qualcomm Snapdragon W5 به‌همراه 1 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تأمین می‌کنند. این دستگاه‌ها همچنین دارای تراشه Apollo 4 Plus خود اوپو بوده و ColorOS Watch را بر اساس Wear OS و RTOS اجرا می‌کنند. سری Oppo Watch 3 را می‌توان با اندروید و iOS جفت کرد.

در استفاده معمولی (ترکیبی از حالت‌های Wear OS و RTOS)، مدل Pro با باتری 550 میلی‌آمپرساعتی تا 5 روز دوام می‌آورد، درحالی‌که مدل استاندارد با باتری 400 میلی‌آمپرساعتی تا 4 روز دوام می‌آورد. با LTE، عمر باتری برای هر دو ساعت تا یک روز کاهش می‌یابد و با استفاده زیاد، 1.5 روز کاهش می‌یابد. درحالت کم‌مصرف‌تر RTOS، به‌ترتیب می‌توانید تا 15 و 14 روز از این ساعت‌ها استفاده کنید.

اوپو واچ 3 و اوپو واچ 3 پرو

اوپو واچ 3 و اوپو واچ 3 پرو

بر اساس این اطلاعات، به‌نظر می‌رسد که سری Oppo Watch 3 بهترین ساعت‌های هوشمند Wear OS برای عمر باتری طولانی باشد. این مورد، احتمالاً به‌دلیل تراشه جدید Snapdragon W5 است که برای اولین بار در این ساعت‌ها برای بازار جهانی استفاده شده است.

علاوه‌بر این، اوپو واچ 3 و اوپو واچ 3 پرو از اتصال LTE، بلوتوث 5.0، GNSS و NFC (پرداخت و کلید ماشین) پشتیبانی می‌کنند. همچنین هر دو مدل گواهی 5ATM را ارائه کرده و دارای تمام سنسورهای ضروری مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، سنسور ضربان قلب نوری، سنسور SpO2، سنسور نور محیط و ارتفاع‌سنج هستند. نوع Pro همچنین دارای سنسور ECG نیز می‌باشد.

سری Oppo Watch 3 با برچسب قیمتی زیر در چین به‌فروش می‌رسد.

Oppo Watch 3

مشکی (بند لاستیکی) – 1599 ین (237 دلار)

قهوه‌ای (بند چرمی) – 1699 ین (252 دلار)

Oppo Watch 3 Pro

مشکی (بند لاستیکی) – 1999 ین (296 دلار)

قهوه‌ای (بند چرمی) – 2099 ین (311 دلار)

هر دو مدل درحال‌حاضر برای پیش‌سفارش در چین آماده شده‌اند و از ساعت 12 صبح در 19 آگوست به‌فروش می‌رسند. اوپو هنوز درمورد عرضه جهانی این پوشیدنی‌ها اظهارنظر رسمی نکرده است.

نظر شما پیرامون ساعت‌های هوشمند جدید Oppo Watch 3 و طراحی و مشخصات آن‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی