حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل احتمالا تاریخ انتشار iPadOS 16 را با یک ماه تأخیر به اواخر مهر موکول کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل

اپل در رویداد WWDC 2022 در ماه ژوئن از نسخه جدید سیستم‌عامل‌های خود با نام iOS 16 و iPadOS 16 رونمایی کرد. هر دو پلتفرم در اواخر سال جاری سهم مناسبی از ویژگی‌های ارتقایافته را دریافت خواهند کرد، اما بازه زمانی انتشار این دو ممکن است متفاوت باشد. طبق یک گزارش جدید، اپل تاریخ انتشار iPadOS 16 را یک ماه نسبت به iOS 16 به تأخیر می‌اندازد.

تأخیر در تاریخ انتشار iPadOS 16

نسخه آتی iPadOS 16 اپل ویژگی‌های جدید مختلفی را برای دارندگان آیپد ارائه می‌دهد. یکی از تغییرات عمده‌ای که با به‌روزرسانی جدید ایجاد می‌شود، ویژگی Stage Manager است. این قابلیت جدید تجربه مولتی‌تسکینگ آیپد با مک را ساده می‌کند و امکان تجربه مولتی‌تسکینگ پیشرفته را نیز فراهم می‌کند. گزارش بلومبرگ حاکی از آن است که اپل به‌دلیل اجرای هرچه بهتر Stage Manager جدید، iPadOS 16 را تا ماع اکتبر به‌تعویق خواهد انداخت. به‌نظر می‌رسد این شرکت درنظر دارد تا همچنان بر روی پلتفرم کار کند تا اشکالات را از بین برده و آن را پایدارتر کند.

تأخیر در تاریخ انتشار iPadOS 16

تأخیر در تاریخ انتشار iPadOS 16

اگر این گزارش صحت داشته باشد، به اپل زمان بیشتری می‌دهد تا بر روی انتشار iOS 16 تمرکز کرده و سپس به‌صورت جداگانه بر روی iPadOS 16 برای انتشار در ماه اکتبر تمرکز کند. توجه داشته باشید که قابلیت جدید Stage Manager منحصر به مدل‌های آیپد با تراشه M1 است. این موارد شامل M1 iPad Pro و iPad Air می‌شود. درحالی‌که تصمیم این شرکت کمی سروصدا به پا کرده است، اپل همچنان بر این واقعیت پافشاری می‌کند که امکان اضافه‌کردن Stage Manager در مدل‌های قدیمی‌تر آیپد به‌دلیل عملکرد سخت‌افزاری محدود وجود ندارد.

از زمان جداسازی دو سیستم‌عامل همراه اپل در سال 2019، تاریخ انتشار iPadOS همواره با iOS 16 منطبق بوده است. اگر این شرکت iPadOS 16 را در بازه زمانی اکتبر منتشر کند، می‌تواند به عرضه مدل‌های جدید آیپد نزدیک‌تر شود. پیش از این شنیده بودیم که این شرکت درحال کار بر روی یک آیپد پرو جدید با تراشه M2 است که انتظار می‌رود اواخر امسال رونمایی شود.

نظر شما پیرامون تأخیر در تاریخ انتشار iPadOS 16 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی