حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 5 سامسونگ از شارژ USB-C با سرعت بالاتر بهره خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

درفاصله‌ی دقیقا یک هفته تا برگزاری رویداد آنپکد 2022 سامسونگ برای معرفی محصولات جدید این شرکت از سری گلکسی در سه رده‌ی گوشی تاشو، ساعت هوشمند و ایربادز؛ حال اخیرا جزئيات مربوط به شارژ و سرعت شارژ شدن گلکسی واچ 5 به بیرون درز کرده است که از استفاده این ساعت از پورت USB-C حکایت دارد.

شارژ USB-C گلکسی واچ 5

افشاگر SnoopyTech امروز تعداد انگشت‌شماری از جزئیات پیرامون Galaxy Watch 5 را منتشر کرد که عمدتاً بر روی روش شارژ دستگاه تمرکز دارد.

همان‌طور که قبلاً فاش شده بود، Galaxy Watch 5 دارای یک شارژر به‌روزشده با خروجی سریع‌تر خواهد بود که از توان 5 وات گلکسی واچ 4، به 10 وات برای این نسل افزایش می‌یابد. با خروجی 5W در مدل سال گذشته، سامسونگ ادعا کرد که این شارژ این ساعت حدود 110 دقیقه طول می‌کشد که کمی کمتر از دو ساعت کامل است.

هنوز هیچ مقایسه مستقیمی برای گلکسی واچ 5 وجود ندارد، اما ظاهراً این ساعت هوشمند ظرف 30 دقیقه تا 45 درصد شارژ خواهد شد. اگر شارژ یک فرآیند خطی بود، به شارژ کامل در کمتر از یک ساعت اشاره می‌کرد، اما به‌احتمال‌زیاد شارژ 100 درصد این ساعت کمی بیش از یک ساعت طول خواهد کشید. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید سامسونگ درحال افزایش ظرفیت باتری سری گلکسی واچ 5 است درنتیجه احتمالا زمان شارژ کامل این ساعت با نسل پیشین خود درنهایت به یک اندازه خواهد بود.

شارژ USB-C گلکسی واچ 5

شارژ USB-C گلکسی واچ 5

نکته کلیدی دیگری که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که نوع شارژر از USB-A به USB-C برای گلکسی واچ 5 تغییر می‌کند که مطمئناً در مقایسه با اکثر ساعت‌های هوشمند موجود، غیرعادی است. یکی از مواردی که این امکان را فراهم می‌کند این است که می‌توانید ساعت هوشمند خود را با استفاده از تلفن هوشمند شارژ کنید، اما بدون استفاده از ویژگی کم کارآمد “Wireless Powershare”.

در ادامه این افشاگری، اسنوپی به قیمت گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در کانادا اشاره کرده است. 349 دلار کانادا برای گلکسی واچ 5 40 میلی‌متری و 389 دلار کانادا برای سایز 44 میلی‌متری. درهمین‌حال، Watch 5 Pro از 559 دلار کانادا شروع می‌شود.

انتظار می‌رود سامسونگ در مراسمی در تاریخ 10 آگوست از سری گلکسی واچ 5 در کنار گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 و گلکسی بادز 2 پرو رونمایی کند.

نظر شما پیرامون شارژ USB-C گلکسی واچ 5 و سرعت شارژ این ساعت هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی