حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 5 به ویژگی های سلامتی بیشتر ازطریق سنسور دمای پوست خود مجهز خواهد شد

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

چند روز پیش، سامسونگ یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro منتشر کرد که این ساعت‌های هوشمند را قادر می‌سازد تا چرخه قاعدگی کاربر را با استفاده از حسگرهای دمای پوست تعبیه‌شده در آن‌ها ردیابی کنند. اکنون، به‌نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد از این سنسور دمای پوست برای ارائه ویژگی های بیشتر پیرامون ردیابی سلامت در سری گلکسی واچ 5 استفاده کند. سامسونگ فاش کرده است که با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده، عملکردهای جدید ردیابی سلامت مبتنی‌بر دمای پوست را به آخرین نسل از ساعت‌های هوشمند خود می‌آورد.

ویژگی های سلامتی بیشتر گلکسی واچ 5

این خبر توسط یکی از مقامات شرکت که مسئول خدمات سلامت سامسونگ در انجمن کره جنوبی این شرکت می‌باشد، اعلام شده است. بااین‌حال، این مقام رسمی جزئیات دقیقی را در مورد ویژگی‌های ردیابی سلامت مبتنی‌بر دمای پوست فاش نکرده است. این مقام همچنین از افشای جدول زمانی عرضه به‌روزرسانی خودداری کرد. به‌گفته‌ی این مقام مسئول، “ارائه اطلاعات دقیق در مورد برنامه دقیق و زمان‌بندی دشوار است” زیرا برنامه به‌روزشده “با درنظرگرفتن سیاست‌های خدماتی” تصمیم‌گیری می‌شود.

گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو دارای سنسور اندازه‌گیری دمای پوست مبتنی‌بر مادون‌قرمز هستند. بااین‌حال، این سنسورها به‌هیچ‌وجه توسط این دو ساعت هوشمند مورداستفاده قرار نگرفته بودند تا اینکه اخیراً سامسونگ ویژگی ردیابی قاعدگی مبتنی‌بر دمای پوست را برای آن‌ها ارائه کرد. چیز ناامیدکننده‌تر این است که کاربران نمی‌توانند هر زمان که بخواهند به این سنسورهای دمای پوست دسترسی داشته باشند. این سنسورها هر زمان که نیاز به ردیابی جنبه خاصی از سلامتی شما داشته باشند به‌طور خودکار توسط این ساعت‌های هوشمند فعال می‌شوند.

ویژگی های سلامتی بیشتر گلکسی واچ 5

ویژگی های سلامتی بیشتر گلکسی واچ 5

از طرف دیگر اپل واچ سری 8 و اپل واچ اولترا به کاربران این امکان را می‌دهند که دمای بدن خود را هر زمان که بخواهند اندازه‌گیری کنند. سامسونگ می‌تواند از اپل الهام بگیرد تا حسگرهای دمای پوست در سری گلکسی واچ 5 را کاربردی‌تر کند. همین امر در مورد عملکرد ECG نیز صدق می‌کند که در ساعت‌های هوشمند سامسونگ در بسیاری از بازارها به‌اندازه ساعت‌های اپل در دسترس نیست.

نظر شما پیرامون ویژگی های سلامتی بیشتر Galaxy Watch 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی