حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس رویداد معرفی OnePlus Ace Pro در چین را به تعویق انداخت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس امروز رویدادی را در چین برای معرفی آخرین گوشی پرچمدار خود، OnePlus Ace Pro، برنامه‌ریزی کرده بود. بااین‌حال، تنها ساعاتی پیش از رونمایی رسمی، از سوی این شرکت اعلام شد که رویداد معرفی این گوشی و فعالیت‌های مرتبط با آن، بدون ذکر دلیل یا تعیین تاریخ جدید به تعویق افتاده است.

تعویق رویداد وان پلاس برای معرفی OnePlus Ace Pro

این اعلامیه از سوی وان پلاس پس از ورود نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، به تایوان صورت می‌گیرد که تنش‌ها بین ایالات‌متحده و چین را افزایش داده چراکه چین تایوان را جزو قلمرو خود می‌داند.

وان پلاس تنها برندی نیست که رویداد معرفی دستگاه جدید خود را در چین لغو کرده است. همین دیروز بود که موتورولا نیز رویداد معرفی Razr 2022 و X30 Pro خود را کنسل کرد. موتورولا که مدتی است به‌عنوان برند متعلق به لنوو شناخته می‌شود، نه تاریخ معرفی جدید را ارائه کرده و نه دلیل کنسل‌شدن این رویداد را مشخص کرده است. اگرچه این مورد نیز می‌تواند ناشی از تنش‌های فزاینده در منطقه آسیا باشد.

تعویق رویداد وان پلاس برای معرفی OnePlus Ace Pro

تعویق رویداد وان پلاس برای معرفی OnePlus Ace Pro

درحالی‌که وان پلاس رویداد رونمایی از گوشی Ace Pro خود را در چین به تعویق انداخته است، گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد از OnePlus 10T که انتظار می‌رود همان Ace Pro برای بازارهای بین‌المللی با OxygenOS به‌جای ColorOS باشد، در رویداد امروز ساعت 14 UTC رونمایی کرده و آن را به‌صورت زنده در کانال‌های رسمی OnePlus پخش کند.

پیش از این، وان پلاس تایید کرده بود که این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی +AMOLED Full HD  با رفرش‌ریت 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتز بهره می‌برد. این گوشی از +HDR10 پشتیبانی کرده و همچنین قادر به تولید 1.07 میلیارد رنگ خواهد بود.

در بخش دوربین، یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو وجود خواهد داشت. همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلوی این دستگاه تعبیه شده است.

این دستگاه از چیپست پرچمدار Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت گرفته است. Ace Pro همچنین دارای یک محفظه بخار هشت کاناله بوده از باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما پیرامون تعویق رویداد معرفی OnePlus Ace Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی