حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Ace Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و شارژر ۱۵۰ واتی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

در ابتدا قرار بود که وان پلاس Ace Pro در سوم آگوست (۱۲ مرداد) رونمایی شود‌ . اما این رویداد به تعویق افتاد و سرانجام در روز جاری، این گوشی هوشمند جدید وان پلاس معرفی گردید. مشخصات Ace Pro جذاب به نظر می‌رسد. اما احتمالا می‌دانید که این دستگاه همان نسخه ری‌برند شده OnePlus 10T بوده که در بازار کشور چین با نام دیگری عرضه خواهد شد.

وان پلاس Ace Pro معرفی شد؛ همان نسخه ری‌برند شده OnePlus 10T

جذاب ترین ویژگی وان پلاس Ace Pro توان شارژر آن است. در حقیقت این گوشی بیشترین توان شارژ سیمی را در بین تلفن های همراه داراست. این تلفن هوشمند با قیمت های زیر در بازار کشور چین عرضه می‌شود:

۱-نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳,۴۹۹ ین (۵۱۸ دلار) قابل تهیه خواهد بود ‌‌‌.

۲- نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قیمت ۳,۷۹۹ ین (۵۶۳ دلار) عرضه می‌شود.

۳- برای تهیه نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی باید ۴,۲۹۹ ین (معادل ۶۳۷ دلار) را پرداخت کنید.

این گوشی هوشمند جذاب وان پلاس از ساعت ۱۰ صبح (وقت محلی) روز پانزدهم آگوست (۲۴ مرداد ماه) در دو رنگ مشکی و سبز قابل تهیه است.

OnePlus Ace Pro/10T

گوشی جدید OnePlus چه مشخصاتی دارد؟

وان پلاس Ace Pro دارای صفحه نمایش ۱۰ بیتی ۶.۷ اینچی AMOLED بوده که رزولوشن FullHD+ (تراکم پیکسلی ۳۹۴ppi) و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نمایشگر نسبت ابعاد ۲۰.۱:۹ داشته و از فضا های رنگی sRGB و DCI-P3 پشتیبانی کرده و همچنین با محتوای HDR10+ سازگار است. صفحه نمایش این دستگاه واقعا سریع بوده زیرا دارای تاچ سمپلینگ ریت ۷۲۰ هرتزی نیز هست‌. پشت و جلو این تلفن هوشمند به شیشه (گوریلا گلس ۵) مجهز شده اند. اما جنس فریم، از پلاستیک است. ابعاد جدیدترین گوشی وان پلاس ۱۶۳×۷۵.۴×۸.۸ میلی متر بوده و وزن آن معادل ۲۰۴ گرم است.

OnePlus Ace Pro/10T

همان طور که GizmoChina اشاره می‌کند، نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند به وسیله تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 تامین می‌شود. مانند سایر دستگاه های پرچمدار، وان پلاس Ace Pro نیز به حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 و رم های LPDDR5 مجهز شده است ‌. در قاب پشتی این دستگاه سه لنز دوربین قرار گرفته اند. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده (سونی IMX 766) و دوربین های اولترا واید و ماکرو نیز به ترتیب سنسور های ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارند. مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی، دوربین سلفی محصول جدید وان پلاس نیز در یک پانچ هول و در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

از دیگر ویژگی های OnePlus Ace Pro می‌توان به پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲، NFC، GNSS و پورت USB Type-C اشاره کرد. این دستگاه همچنین دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش ‌‌و اسپیکر های استریو است‌. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، این گوشی هوشمند از شارژ سریع سیمی ۱۵۰ واتی پشتیبانی کرده و یک باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپری نیز درون آن قرار دارد.

نظر شما درباره OnePlus Ace Pro یا همان 10T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی