حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت شیائومی 12S Ultra استحکام قابل‌قبول این گوشی پرچمدار را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی، مقاومت

شیائومی 12S Ultra به‌همراه سنسور دوربین 1 اینچی خود، به‌عنوان یکی از متمایزترین پرچمداران اندرویدی حال‌حاضر شناخته می‌شود. اکنون، زک نلسون معروف از کانال یوتیوبی JerryRigEverything، طبق معمول تست مقاومت این گوشی تازه‌وارد را انجام داده و نشان می‌دهد که شیائومی 12S Ultra تقریبا در تمامی این تست‌ها، می‌تواند استحکام قابل‌قبولی را از خود به‌جای بگذارد.

تست مقاومت شیائومی 12S Ultra

شیائومی به‌وضوح زمان و سرمایه‌ی زیادی را برای تجهیز 12S Ultra جدید به یک برآمدگی دوربین یکپارچه دایره‌ای به‌روزشده برای محافظت از سنسور جدید سونی IMX989 گوشی پرچمدار خود اختصاص داده است. بااین‌حال، همان‌طور که زک نلسون کشف کرده، به‌نظر می‌رسد یکی از کارکردهای این ماژول اینست که بخش تست خراش آخرین ویدیوی دوام JerryRigEverything را دشوارتر و ناخوشایندتر از حالت عادی کند.

تست مقاومت شیائومی 12S Ultra

تست مقاومت شیائومی 12S Ultra

این یوتیوبر درابتدا پیش‌بینی کرد که برآمدگی دوربین عقب جدید آن ممکن است نقطه‌ضعفی را برای تست خم شدن دستگاه ایجاد کند، همان‌طور که وان پلاس 10 پرو در شرایط مشابه این کار را انجام داد. نلسون همچنین پیش‌بینی کرد که برخی از دارندگان 12S Ultra ممکن است با این احتمال مواجه شوند که این ماژول گرد به‌مرورزمان یک یا دو ترک خواهد خورد؛ اگرچه این احتمال با وجود پوشش لنز دوربین به شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس کاملا رد می‌شود.

علی‌رغم استفاده از فریم آلومینیومی در لبه‌ی کناری و پایینی شیائومی 12S Ultra، این گوشی در لبه‌ی بالایی خود از پلاستیک استفاده کرده و همچنین با وجود بهره‌مندی از چرم در پنل پشتی خود، این دستگاه را باید از هرگونه اشیای نوک‌تیز که به پوشش آن صدمه می‌زند، دور نگه داشت.

 

 

بااین‌حال، لبه‌ی پلاستیکی بالای گوشی احتمالاً برای اطمینان از اتصال مناسب 5G/Wi-Fi 6E/Bluetooth 5.2 در آن است. با توجه به این نکته، نلسون درنهایت متوجه شد که 12S Ultra هیچ برتری یا ضعف خاصی نسبت‌به عمده پرچمداران حال‌حاضر ندارد؛ غیر از اینکه در تست خمش، یک صدای ترک‌خوردن در یک‌سوم بالایی دستگاه به گوش می‌رسد که ضعف ناچیز پرچمدار شیائومی در این نقطه را نشان می‌دهد.

بااین‌وجود، 12S Ultra در تمام طول ویدیو کاملاً کاربردی باقی مانده و نشان می‌دهد که ممکن است ازنظر استفاده روزمره برای اکثر کاربرانی که شانس خرید جانشین Mi 11 Ultra را دارند، مفید باشد.

نظر شما پیرامون تست مقاومت شیائومی 12S Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، تست مقاوتش خوب در اومد بجز اون قسمت بالایی که تو خم کردن یکم جدا شد، وگرنه بقیه قسمتها خوب بود.
ففط من میخوام بدونم این گوشیها به این خوبی که داغونشون میکنه بعدش چیکار میکنه،یا اینکه اصلا این گوشیهارو کی به زک نلسون میده برای تست مقاومت، خودش میخره یا نه خود کمپانیها بهش میدن، اگه خودش میخره که خب حتما بعد این بلاهایی که سر گوشیها میاره یا نصف قیمت میفروشه،یا بالاخره یکاری میکنه دیگه، آشغال دونی که نمیندازه، اگه هم خود کمپانی سازنده گوشی بهش بدن خب بازم بعد تست بهشون برمیگردونه، ایکاش این گوشیهارو با یه قرعه کشی چیزی میدادن به کسی که میخواد، یا به نصف قیمت حتی کمتر، یا همینطوری رایگان،اگه کسی اطلاع داره که این گوشیهارو کی به نلسون میده و بعدتست گوشیها چیکار میکته با خود گوشی، ممنون میشم توضیح بده،چون همیشه از خودم سوال میکردم در مورد همین موضوع، نهایتش کسی هم ندونه، مجبورم به خودش ایمیل بدم، والا 😊دمتون گرم

AL1K1NG

نمیدونم میخره یا بهش میدم
ولی میدونم گوشی هارو بعد تست نگه میداره
چند بار نشون داده که مثلا وقتی یه گوشی رو میخواد بررسی کنه نسل قبلش که داغون کرده رو میاره نشون میده
یا نوت ۱۰ش خراب شده بود از اونی که تست کرده بود قطعه برداشت و تعمیر کرد مال خودش رو

Mahdi

هر چند میدونم چند برابر قیمت گوشیا از ویدیوی یوتیوبشون پول در میاره ولی بازم نصف کردن گوشیا مثل نصف کردن قلب آدمه 😁

Mahdi

در مورد مقاومتش اصلا راضی نبودم تست خمش باید مثل آیفون لعنتی باشه که یه ذره هم خم نمیشه ، بالای ۱۰۰۰ دلار بدی به گوشی و اینجوری صدا بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی