حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افشاگر مطرح: ماژول دوربین هواوی میت 50 پرو هرچند نازیبا اما کاربردی خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

غول فناوری چینی در گیرودار آماده کردن محصول جدید خود هواوی میت 50 پرو است. تاکنون چندین افشا در مورد این مدل پرچمدار شیک هوآوی مطرح شده است. اگرچه تا زمان ورود دستگاه به دنیای مصرف‌کنندگان مدت قابل توجهی باقیمانده، اما آخرین اطلاعاتی که از ویبو ارائه شده است ادعا می‌کند که دوربین Huawei Mate 50 Pro برخلاف ظاهر آن بسیار کاربردی خواهد بود. با ترنجی در بررسی این خبر همراه باشید.

جدیدترین رندر هواوی میت 50 پرو با برند XMAGE را در ترنجی ببینید

افشاگر نام آشنا DigitalChatStation، در آخرین پست خود نشان می‌دهد که ویژگی های دوربین گوشی Huawei Mate 50 Pro کاملاً عملکرد محور هستند. با این حال، به نظر می‌رسد که دستگاه از نظر ظاهری کمی با شکست همراه است.

با این حال این وبلاگ نویس با ادامه دیدن جنبه خوش بینانه، همچنین اشاره می‌کند که اگرچه طراحی ممکن است چندان جذاب نباشد، اما عملکرد تصویر برداری قطعاً به خوبی کار خواهد کرد. ویژگی هایی مانند باز کردن قفل تشخیص چهره فعال و نتایج دقیق هوش مصنوعی همچنان می‌توانند این دستگاه را در حوالی صدر بازار قرار دهند.

رندر مفهومی هوآوی میت 50 پرو

از خانواده هواوی میت 50 چه می‌دانیم؟

طبق گزارش‌ های قبلی، هواوی سری میت 50 را در پایان تابستان 1401 معرفی خواهد کرد. از آنجایی که این دستگاه کمی دیر ظاهر می‌شود، سیستم عامل HarmonyOS 3.0 را حتماً با خود به همراه دارد. منبع می‌گوید علاوه بر آن حضور پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 یا نسل 2 البته 4G نیز در این دستگاه محتمل است.

اگرچه در جنبه های کلی گوشی هوشمند، این دستگاه به مراتب بهتر از سری P50 است. با این حال، دستگاه هوآوی همچنان به قابلیت های 4G متکی است. اما ممکن است جای نگرانی نباشد. زیرا هوآوی احتمالاً برای ارائه تجربه 5G به کاربران، قاب 5G مخصوصی را با گوشی هوشمند خود ارائه می‌دهد.

طراحی ماژول دوربین این دستگاه ساختار لنز پشتی گوشی های هوشمند سری میت 30 را به یاد می‌آورد. ممکن است هوآوی این دستگاه ها را به سه لنز محدود کند. آنها شامل یک دوربین اصلی، یک لنز فوق عریض، و یک دوربین پریسکوپی در یک قاب دایره‌ای بزرگ خواهند بود. در همان ناحیه گرد، دستگاه یک چراغ LED نیز دارد که می‌تواند به تصاویر تاریک شما نور اضافه کند. علاوه بر این، هواوی نام تجاری XMAGE را در دستگاه خود برجسته می‌کند که استفاده در زمان واقعی بسیار جالب است.

 

از آنجایی که هنوز زمان زیادی تا معرفی این دستگاه در دنیای واقعی وجود دارد، ممکن است در آینده عناوین بیشتری را در رابطه با گوشی هوشمند هوآوی مشاهده کنیم. دیدگاه شما راجع به این خبر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری