حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی HarmonyOS 3 هواوی در چین مشخص شد: 5 مرداد 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | HarmonyOS، هواوی

کمپانی سرانجام هواوی امروز به‌صورت رسمی تأیید کرد که نسخه آینده سیستم‌عامل HarmonyOS 3 خود برای گوشی‌های هوشمند را در تاریخ 27 جولای (5 مرداد 1401) در چین معرفی خواهد کرد.

تاریخ معرفی HarmonyOS 3 هواوی

هواوی دارای سیستم‌عامل اختصاصی خود به نام HarmonyOS بوده که از طیف وسیعی از موارد استفاده می‌کند و پس از دو نسخه، حال این شرکت آماده است تا نسخه جدیدی از HarmonyOS را در چین معرفی کند.

همان‌طور که گفتیم، هواوی امروز ازطریق حساب رسمی خود در Weibo اعلام کرد که معرفی رسمی نسخه جدید سیستم‌عامل این شرکت، HarmonyOS 3، در تاریخ 27 جولای انجام خواهد شد.

با HarmonyOS 3، این شرکت ادعا می‌کند که برخی از ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل،شامل تجربه کاملا نو برای اتصال دستگاه‌ها، یکپارچه‌سازی میان آن‌ها و برخی دیگر از جنبه‌های اصلی UX است.

همچنین به‌نظر می‌رسد که سهم بازار این سیستم‌عامل درحال افزایش است زیرا Yu Chengdon از هواوی پیش از این ادعا کرده بود که هم‌اکنون بیش از 300 میلیون دستگاه از سیستم‌عامل HarmonyOS بهره می‌برند که شامل 200 میلیون دستگاه در اکوسیستم و 100 میلیون محصول شخص‌ثالث از شرکای آن است.

تاریخ معرفی HarmonyOS 3 هواوی

تاریخ معرفی HarmonyOS 3 هواوی

اوایل سال جاری میلادی، هواوی نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان HarmonyOS 3 را منتشر کرد و در ماه گذشته انتشار بتا عمومی این نسخه را برای دستگاه‌هایی مانند سری P50، سری Mate 40 و مدل 2021 12.6 اینچی MatePad Pro که از آن پشتیبانی می‌کنند، آغاز کرد.

علاوه‌بر سیستم‌عامل اختصاصی توسعه‌یافته توسط این شرکت، هواوی همچنین درحال آماده‌سازی برای عرضه چند محصول دیگر در رویداد پیش‌رو نیز می‌باشد، ازجمله اولین تلویزیون هوشمند این شرکت با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.

درکنار Smart Screen S Pro 86، گفته می‌شود که این شرکت میت بوک ایکس پرو جدید، تبلت پرچمدار میت پد پرو 11 و هواوی Enjoy 50 Pro را نیز معرفی خواهد کرد.

همچنین پیش از این، گفته می‌شد که پرچمدار آینده هواوی، سری میت 50، اواخر تابستان جاری و با HarmonyOS 3 معرفی و عرضه خواهد شد.

نظر شما پیرامون معرفی HarmonyOS 3 هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی