حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب مخصوص هوآوی تکنولوژی 5G را به گوشی های 4G می‌آورد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

امروز یکی از افشاگران فاش کرده است که در آینده قاب مخصوص هوآوی با تکنولوژی 5G، دستگاه‌ های 4G را قادر می‌سازد تا به راحتی به اتصال 5G مجهز شوند. در حال حاضر، دستگاه های هوآوی به دلیل محدودیت های خرید تراشه، از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین فناوری جدید می‌تواند بسیار مهم باشد اگرچه قابلیت ها و عملکرد این سیستم هنوز از سوی هوآوی تایید و ثابت نشده است.

در درون این ساختار، تراشه‌ای که از 5G پشتیبانی می‌کند، دستگاه میزبان خود را مجهز به تکنولوژی 5G خواهد کرد. بنابراین دستگاه میزبان می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به 4G ارائه دهد. هنوز هیچ تایید رسمی از طرف هواوی در مورد شایعه قاب تلفن 5G وجود ندارد و ما هنوز هیچ جزئیاتی بیشتری برای انتشار نداریم. اما این افشاگر همچنین اظهار داشت که این قاب گوشی 5G که به تازگی شایعه شده است در واقع کارایی کمتری نسبت به چیپست های یکپارچه 5G خواهد داشت.

قاب مخصوص هوآوی با تکنولوژی 5G

قاب مخصوص هوآوی با تکنولوژی 5G

رندر این قاب مخصوص به خانواده هوآوی P50 شباهت دارد

این افشاگر تصویری از قاب مخصوص هواوی با تکنولوژی 5G نیز به با کاربران اشتراک گذاشت. این قاب یک بریدگی دوربین بزرگ را نشان می‌دهد که شباهت زیادی با سری P50 دارد. همچنین این کیس دارای یک حاشیه رنگارنگ در کناره های خود است. قاب جدید هوآوی طبق این رندر، دارای باند های شبکه 5G در هر طرف است. به این معنی که به عنوان مثال، می تواند در دريافت سیگنال عملکرد بهتری نسبت به فریم معمولی P50 داشته باشد.

به نقل از منبع، هواوی همچنان به دنبال راه‌ هایی برای غلبه بر تحریم‌ های ضعیف‌ کننده است. این تحریم ها پیش از این به‌عنوان رهبر 5G به‌طور قابل‌توجهی سرعت گام‌ هایش را کاهش داده است. این شرکت انبوهی از پتنت ها را ثبت کرده بود و حتی پیش از اعمال تحریم ها پیش بینی کرده بود که سریعاً به فناوری 6G ورود کند.

 

نظر شما راجع به قاب مخصوص هوآوی با تکنولوژی 5G چیست؟ این ابتکار هوآوی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واقعا خیلی عالیه چنین قابی که بشه گوشیهای 4جی روبه 5جی تغییر داد، منظورم آنتن دهیشه، شاید بقول این خبر بخوبی چیپستهای 5جی نشه ولی بازم از هیچی بهتره، بعدأ میتونه بیشتر روش کار کنن و بهترش کنن بالاخره تکنولوژی روزبهروز داره پیشرفت میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری