حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین وان پلاس 10T لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

به تازگی تاریخ رونمایی وان پلاس ۱۰ تی رسما اعلام شده و ۱۲ مرداد را باید برای آن علامت بزنید. امروز اما مشخصات دوربین وان پلاس 10T لو رفته و به ما می گوید که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر تصویر ۵۰ مگاپیکسلی سونی در آن استفاده می شود.

دوربین وان پلاس 10T

مشخصات دوربین OnePlus 10T قبل از عرضه جهانی در گزارشی تایید شده است. وان پلاس در یک پست انجمن، جزئیات سیستم دوربین گوشی هوشمند آینده را ارائه کرده است.

این گوشی دارای دوربین سه گانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 خواهد بود. OnePlus 10T همچنین از موتور شفافیت تصویر جدید OnePlus با برند ICE پشتیبانی می کند که ادعا می کند عکس برداری سریعتر و جزئیات بهتر را ارائه می دهد. همچنین تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال و الکترونیکی را برای بهبود عکس‌ها و ویدیوها ارائه می‌دهد.

این گوشی از پردازنده کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می برد.

نمای پشتی وان پلاس ۱۰ پرو

نمای پشتی وان پلاس ۱۰ پرو

وان پلاس همچنین پشتیبانی رنگ 10 بیتی را بر روی گوشی هوشمند اضافه کرده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OnePlus 10T با یک دوربین فوق عریض با میدان دید 119 درجه و یک دوربین ماکرو همراه خواهد بود. سازنده چینی هیچ جزئیات فنی در مورد این سنسورهای دوربین ارائه نکرده است.

گوشی OnePlus 10T از الگوریتم های HDR 5.0 و TurboRAW OnePlus برای عملکرد بهتر HDR استفاده می کند.

مشخصات احتمالی OnePlus 10T

وان پلاس قبلاً تأیید کرده است که OnePlus 10T مجهز به Snapdragon 8 + Gen 1 خواهد بود. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس با رفرش‌ریت 120 هرتز است.

در بخش باتری شاهد ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی هستیم. گفته می شود که 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 نیز ارائه می دهد. گزارش اخیر همچنین گفته است که OnePlus 10T 5G می تواند در رنگ های مشکی و سبز معرفی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)