حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی کنندگان می‌گویند رنگ مشکی مک بوک ایر 2022 به راحتی خش می‌پذیرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، لپ‌تاپ

اگرچه رنگ مشکی مک بوک ایر جدید با تراشه قدرتمند و سریع M2 دل خیلی از کاربران را برده است، اما گویا این لپ تاپ درگیر یک مسئله کوچک است. در واقع اولین مشتریان و بازبینان متوجه شده‌اند که به نظر می‌رسد به طور ویژه رنگ مشکی لپ‌تاپ خوش‌قیمت اپل در معرض خط و خش است.

مک بوک ایر با طراحی جدید و تراشه اپل M2 رسما معرفی شد

اپل با مک‌بوک ایر M2 جدید خود می‌خواهد بخش بزرگی از کاربران لپ‌تاپ را که لزوماً به سخت‌افزار بهتر اما گران‌تر مدل‌ های مک‌بوک پرو نیازی ندارند، جذب کند. علاوه بر چیپست سریع اپل M2، مک بوک ایر 2022 جدید طراحی کاملاً اصلاح شده‌ای از جمله بریدگی صفحه نمایش بحث برانگیز و همچنین انواع رنگ های جدید و مد روز را دریافت کرده است که اکنون به نظر می‌رسد یکی از آنها باعث ایجاد برخی مشکلات ناخوشایند می‌شود.

ساییدگی پورت ها در مک بوک ایر 2022 اپل

ساییدگی پورت ها در مک بوک ایر 2022 اپل

برای توضیح دقیق تر، این گزارش ها حول رنگ جدید و زیبایی به نام Midnight (رنگ مشکی مات) می‌چرخد ​​که تیره ترین و مسلما برای بخش بزرگی از کاربران زیباترین رنگ اپل MacBook Air M2 است. طبق مقاله‌ای که توسط منبع نوشته شده، برخی از صاحبان و بازبین‌ها این لپ‌تاپ جدید را در طول استفاده منظم خود به صورت اتفاقی خراشیده‌اند. به نظر می‌رسد ناحیه اطراف پورت USB-C یکی از این نقاط ضعف است، جایی که شاسی آلومینیومی روکش شده مک بوک ایر M2 به راحتی می‌تواند خراشیده شود. در نتیجه آن، رنگ مشکی بدنه در آن قسمت از بین رفته و رنگ نقره‌ای مواد پایه قابل مشاهده می‌شود.

ساییدگی لبه ترک‌پد

ساییدگی لبه ترک‌پد

لبه اطراف ترک پد نیز ممکن است تحت تأثیر این مشکل قرار گیرد، زیرا پوشش رنگ آن حداقل در یکی از بررسی ها از بین رفته است. علاوه بر این، برخی از آزمایش‌کنندگان همچنین انتقاد می‌کنند که رنگ Midnight کاملاً در معرض اثر انگشت است، که در مقایسه با مسئله خراشیده شدن شکایتی نسبتاً خفیف و بی ضرر است. با این حال شما خریداران احتمالی مک بوک ایر 2022 جدید با پردازنده سریع Apple M2 ممکن است همچنان بخواهید هنگام انتخاب رنگ خود، این ایرادات احتمالی را در نظر داشته باشید. منبع می‌گوید احتمالاً گزینه رنگ نقره‌ای کلاسیک به راحتی رنگ مشکی زیبا، اما شاید نه چندان بادوام لپ‌تاپ جدید اپل خط و خش نمی‌افتد. پس بهتر است در بررسی های خود به این موضوع دقت کنید.

 

دیدگاه شما راجع به این مسئله چیست؟ شما تجربه مشابهی در لپ‌تاپ هایی با بدنه فلزی داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری