حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک ایر ۲۰۲۲ احتمالا دارای رنگ‌های جدیدی نخواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، شایعات، لپ‌تاپ

محصولات سری مک بوک اپل، همانند سری آیفون این شرکت، همواره بسیار مورد توجه قرار داشته‌اند. نسخه ارزان‌تر و مقرون‌ به‌صرفه‌تر مک‌بوک‌های اپل با نام مک بوک‌ ایر عرضه می‌شوند. بر اساس اطلاعات به دست آمده، گویا مک بوک ایر ۲۰۲۲ احتمالا دارای رنگ‌های جدیدی نخواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تنوع رنگ مک بوک ایر ۲۰۲۲ دور از از انتظارات خواهد بود…!

مدت‌هاست که  منتظر مک بوک ایر ۲۰۲۲ هستیم و شایعات و گمانه زنی‌های زیادی مبنی بر احتمال معرفی این محصول ذر رویداد مهم اپل یعنی WWDC در روز دوشنبه وجود دارد. اما از همین حالا می‌توان انتظار داشت که این لپ‌تاپ محبوب در چه رنگ هایی معرفی شود. اخبار محصولات و رندرهای غیررسمی حاکی از آن است که مک بوک ایر جدید اپل احتمالا در طیفی از رنگ‌های متنوع همانند مانند iMac 2021 عرضه شود که اپل در سال گذشته آن را معرفی و عرضه کرد.

اکنون یک منبع موثق به این موضوع پرداخته است که نشان می‌دهد اینطور نخواهد بود. با توجه به گفته‌های مارک گورمن (از خبرگزاری بلومبرگ) در توییتر، احتمالا شاهد معرفی این محصول با رنگ‌هایی مانند خاکستری (Space Gray)، نقره‌ای و طلایی خواهیم بود. به علاوه، رنگ مورد علاقه گورمن، با توجه به تصویری که او در توییت خود قرار داده است، یعنی رنگ آبی نیز در رنگ‌بندی این محصول دیده می‌شود. اما سوال حالا این است که بعد از معرفی و عرضه این محصول، چه رنگ‌هایی می‌توانند در دسترس باشند؟! وی در این مورد گفته است:

تصور بسیار رایج کاربران مبنی بر عرضه مک بوک ایر جدید در طیفی از چند رنگ جدید احتمالا کمی اغراق آمیز است. در حال حاضر این محصول در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود و من بیش از این رنگ‌ها، رنگ دیگری را انتظار ندارم. اگرچه رنگ طلایی جدید احتمالا بسیار کم‌رنگ‌تر از تصورات خواهد بود و شاید یک رنگ آبی همانند آیمک مورد علاقه‌ خودم نیز با آن عرضه شود.

مک بوک ایر ۲۰۲۲

در این باره، گورمن همچنین می‌گوید که نسخه طلایی مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ قرار است بهینه‌سازی شود. او می‌گوید که رنگ طلایی جدید احتمالا کم‌رنگ خواهد بود، بنابراین اگر قصد دارید این محصول را خریداری کنید، در زمان و مدل فعلی، رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای و طلایی گزینه‌های موجود هستند.

بنابراین، به‌جای مجموعه‌ای از رنگ‌های جدید همانند آیمک ۲۴ اینچی که در حال حاضر با مجموعا هفت رنگ موجود است، کاربران رنگ‌های معمول را به علاوه یک رنگ اضافی دیگر دریافت خواهند کرد. گورمن معمولا در پیش‌بینی‌های خود در مورد محصولات اپل دقیق است، اگرچه تا زمانی که اپل این موضوع را تایید نکد، هیچ چیز قطعی وجود ندارد، اما از این بابت تا حدودی مطمئن هستیم.

از سوی دیگر، همچنین انتظار می‌رود که مک بوک ایر ۲۰۲۲ آپدیت شده دارای چیپست نسل بعدی M2 از اپل باشد که در مقایسه با مدل قبلی که در سال ۲۰۲۰ عرضه شده بود، از نظر عملکرد سخت‌افزاری و عمر باتری، یک پله قدرتمندتر باشد. اما آیا اپل کمی دیر به این موضوع پرداخته است؟

اغلب اوقات، اپل می‌داند که در مورد معرفی و عرضه لپ‌تاپ‌ها چگونه عمل می‌کند. اما پس از ماه‌ها گمانه زنی در مورد طیف رنگارنگ مک بوک ایر، ما نمی‌توانیم از اینکه طرح‌های رنگی بیشتر نمی‌شوند، خوشحال و خوشنود باشیم. قبلا نظر خود را در مورد تجدید نظر اپل درباره رنگ‌های احتمالی بیان کرده‌ایم. کاربران دوست دارند این محصول حتی با نسخه‌ای در رنگ بنفش نیز ظاهر شود و به نظر می‌رسد که بسیاری از انتظارات در مورد نسخه ۲۰۲۲ مک بوک ایر به در بسته خورده است. همچنین از انتظاراتی که در آن طراحی کمی تغییر یابد.

مک بوک ایر ۲۰۲۲

به گفته TechRadar، همانطور که در سال گذشته نیز گفته شده بود، همان طراحی و رنگ‌بندی کلی زیبایی که در iMac سال گذشته اعمال شد، روی لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه‌تر جدید اپل نیز به خوبی اعمال خواهد شد. در آن زمان گفته شده بود که گزینه‌های رنگی جدید MacBook Air 2022، یک نقطه قوت و موضوعی هیجان‌ انگیز کمک خواهند بود. البته ما تنها کسانی نیستیم که چنین فکر می‌کنیم.

هنرمندان و طراحان نیز مشغول تصور این ایده بوده‌اند که لپ‌تاپ‌های مک بوک ایر رنگارنگ، چه شکلی هستند و آن‌ها تصور می‌کردند که نتایج چشمگیر خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه در نهایت ایم محصول را با چه رنگ‌هایی عرضه می‌کند. نظر شما کاربران ترنجی در این زمینه چیست؟ آیا احتمال دارد که اپل این محصول را با تنوع رنگ بیشتری عرضه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان