حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک ایر با طراحی جدید و تراشه اپل M2 رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

مک بوک ایر جدید با طراحی جدید یعنی آن شمایل نمادین حذف شده و حالا طراحی جدید مک بوک پرو که خیلی محبوب نبود اینجا هم هست. به هر صورت باید بگویم که مک بوک ایر با طراحی جدید و تراشه اپل M2 رسما معرفی شده و من فکر می کنم طراحی جدید می تواند خوب باشد.

مک بوک ایر M2

طراحی کلی مک بوک ایر با تراشه ام ۲ بیشتر شبیه به مک بوک پرو ۱۴ اینچی شده است. لبه های گرد و طراحی متقارن از نظر ضخامت دستگاه چیز جدیدی است که شما مک بوک ایر را با آن خواهید دید.

مشخصا در ابتدا این دستگاه تراشه جدید اپل M2 دارد که غول پردازشی جدید اپل است.

البته که ناچ هم اینجاست و با بازگشت Magsafe و حضور جک ۳.۵ میلی متری صدا باید گفت که این دستگاه می تواند جذاب باشد.

مک بوک ایر ۲۰۲۲

مک بوک ایر ۲۰۲۲

ضخامت این مک بوک ایر ۱۱ میلی متر بوده و وزن آن ۱.۲۲۵ کیلوگرم است. این ایر حتی سبک تر و باریک‌تر از همیشه خواهد بود. اپل ۴ رنگ برای این لپتاپ کاملا آلومینیومی خود در نظر گرفته است که می توانید اینجا ببینید:

رنگ های جدید مک بوک ایر ۲۰۲۲

رنگ های جدید مک بوک ایر ۲۰۲۲

مک بوک ایر 2022 دارای صفحه نمایش 13.6 اینچی بزرگتر از قبل و با حاشیه های کوچکتر در اطراف آن است. اپل می گوید حداکثر روشنایی آن 500 نیت خواهد بود.

این اولترابوک دارای طراحی بی صدا و بدون فن است که با توجه به عملکردی که اپل ادعا می کند از M2 بهره می برد، چشمگیر است. اپل می گوید که 40 درصد سریعتر از مدل قبلی است.

از نظر برخی از مشخصات کوچک اما مهم، این مک بوک ایر دارای وب کم 1080p FaceTime HD و همچنین میکروفون ها و بلندگوهای جدیدی است که از Dolby Atmos پشتیبانی می کنند.

شارژر ۶۷ وات اپل با ۲ خروجی USB C

شارژر ۶۷ وات اپل با ۲ خروجی USB C

اپل یک شارژر جدید ارائه می دهد که دارای دو پورت USB-C است که به آن اجازه می دهد تا تنها در 20 دقیقه تا 80 درصد شارژ شود.

قیمت مک بوک ایر ۲۰۲۲ با تراشه اپل M2 در مدل پایه ۱۱۹۹ دلار خواهد بود که تخقیق ۱۰۰ دلاری برای افراد مشغول تحصیلات وجود دارد.

مک بوک ایر M2

مک بوک ایر M2

نظر شما درباره مک بوک ایر جدید با تراشه ام ۲ اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)