حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Nothing Phone (1) از مشکل نمایشگر سبز در ابعاد گسترده رنج می‌برد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، نمایشگر

گوشی Nothing Phone (1) پیش از معرفی رسمی، به‌دلیل زبان طراحی منحصربه‌فرد خود سروصدای زیادی برپا کرد. این تلفن دارای پنل پشتی شیشه‌ای شفاف بوده که چندین نوار LED با نام رابط Glyph را در خود جای داده است. بااین‌حال، جدای از طراحی جالب و جدید در قسمت پشتی، این دستگاه در جلو و نمایشگر خود از مشکلات متعدد رنج می‌برد. به‌تازگی، حجم زیادی از خریداران اولیه گوشی Nothing Phone (1)، از مشکل نمایشگر سبز این دستگاه در فضای وب شکایت کرده‌اند.

مشکل نمایشگر سبز گوشی Nothing Phone (1)

این کاربران در توییت‌های متعدد مشکلات خود را برجسته کرده و درعین‌حال سعی در یافتن راه‌حلی برای آن بوده‌اند. یک کاربر توییتر پس از دیدن رنگ سبز نمایشگر گوشی Nothing Phone (1) خود، درخواست جایگزینی آن را کرد. برخی دیگر از کاربران نیز از مشکل رنگ سبز در توییتر و ردیت شکایت کرده‌اند. در بیشتر موارد، Nothing سریعاً اعلام کرده که به‌زودی دستگاه‌های معیوب را جایگزین خواهد کرد. برخی از کاربران نیز تأکید کردند که Nothing ازطریق Flipkart ظرف یک روز پس از گزارش مشکل، گوشی آن‌ها را با مدل جدیدی جایگزین کرده است.

مشکل نمایشگر سبز گوشی Nothing Phone (1)

مشکل نمایشگر سبز گوشی Nothing Phone (1)

بااین‌حال، مشکلات این گوشی تنها به سبزی نمایشگر محدود نمی‌شود. به‌طور جداگانه، چند کاربر گزارش داده‌اند که پیکسل‌های مرده را در اطراف سوراخ نمایشگر و محل تعبیه دوربین سلفی مشاهده کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال، کاربر توییتری گزارش داده است که پیکسل‌های مرده را در نزدیکی دوربین سلفی در مدت سه ساعت پس از استفاده از دستگاه مشاهده کرده است.

بخش پشتیبانی فنی برند Nothing این مشکل را تأیید کرده، اما هیچ بیانیه رسمی برای توضیح دلیل مشکلات صفحه‌نمایش صادر نکرده است. همچنین در‌حال‌حاضر مشخص نیست که آیا این موضوع گسترده بوده یا فقط تعداد معینی از دستگاه‌ها مشکلات کنترل کیفیت را نشان می‌دهند.

Phone (1) اولین گوشی هوشمندی نیست که رنگ سبز یا پیکسل‌های مرده را روی نمایشگر نشان می‌دهد. گوشی‌هایی مانند سری گلکسی S20 سامسونگ، وان پلاس نورد و بسیاری از گوشی‌های دیگر در گذشته رنگ سبز را بر روی نمایشگر خود نشان داده‌اند. هنگامی که روشنایی صفحه‌نمایش بسیار کم است، این مشکل برای واحدهای آسیب‌دیده قابل‌توجه می‌شود. نمایشگرهای OLED در گذشته مستعد مشکلات رنگ سبز بودند، اما شرکت‌ها موفق شده‌اند ازطریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری این مشکل را برطرف کنند. در مورد Phone (1)، مشخص نیست که آیا این مشکل به‌دلیل نقص سخت‌افزاری است یا می‌توان آن را ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزار برطرف کرد.

دیدگاه شما درباره مشکل نمایشگر سبز گوشی Nothing Phone (1) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی