حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی HarmonyOS 3 حوالی تیر یا مرداد ١۴٠١ معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | HarmonyOS، شایعات، هواوی

هواوی پس از آنکه تحت تحریم‌های شدید ایالات متحده آمریکا قرار گرفت، به طور چشمگیری اهداف خود را معطوف به ارائه فناوری‌های اختصاصی کرد. هواوی، HarmonyOS را به عنوان گل سرسبد محصولات اختصاصی خود ارائه کرد. حال، به نظر می‌رسد که هواوی HarmonyOS 3 در تابستان ١۴٠١ معرفی می‌شود.

هواوی آپدیت HarmonyOS 3 را از تابستان سال آینده ارائه می‌دهد

به روزرسانی نهایی HarmonyOS 2.0 پیش از این برای حدود ١۵٠ دستگاه هواوی و آنر منتشر شده بود.

 

به روزرسانی نهایی HarmonyOS 2 مجموعاً برای ١۴١ دستگاه هواوی و آنر منتشر شد

 

به گزارش Gizmochina، چند سالی است که هواوی، به ظاهر سیستم عاملش را با نام HarmonyOS ارائه می‌دهد. نام این محصول در چین، HongMengOS است. این غول فناوری چینی پس از این که در لیست تحریم‌ها قرار گرفت، به طور جدی وارد توسعه HarmonyOS و سرمایه گذاری بر روی آن شد.

از زمان ارائه HarmonyOS 2.0 این کمپانی به طور فعالانه به روزرسانی‌های جدیدی را برای بهبود بخشیدن به آن ارائه کرده است. هم اکنون آخرین نسخه این نرم افزار، HarmonyOS 2.0 است. حال، صحبت‌هایی مبنی بر ارائه نسخه جدید HarmonyOS در سال آینده مطرح شده‌اند.

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، انتظار می‌رود که هواوی، HarmonyOS 3 را در حوالی تیر یا مرداد سال ١۴٠١ شمسی ارائه کند. با این حال، احتمال رونمایی زودتر این نسخه از HarmonyOS نیز وجود دارد. بر اساس ادعاهای اخیر، اعلامیه‌های مربوط به رونمایی از HarmonyOS 3، ممکن است حدوداً یک ماه قبل از برگزاری رویداد اختصاصی آن منتشر شوند.

هواوی HarmonyOS 3

حتی انتظار می‌رود که این غول فناوری چینی، یک رویداد را نیز در فصل بهار برگزار کند. اما مشخص نیست که هدف دقیق برگزاری این رویداد، چه چیزی است. نسخه پیش نمایش HarmonyOS 3 از چند ماه قبل در دسترس قرار گرفته است. این نسخه پیش نمایش، در جدیدترین کنفرانس توسعه دهندگان هواوی معرفی شد. در این نسخه پیش نمایش، هواوی در سه بخش مختلف مانور داده است: معماری پیشرفته سیستم، تعامل سیستم بالا و قابلیت‌های مربوط به این قسمت.

با توجه به این که HarmonyOS، یک نسخه نرم افزاری جدید است، می‌توان از آن به عنوان انعطاف پذیر استفاده کرد. بنابراین، می‌توان از آن در دستگاه‌های مختلفی استفاده کرد و با زبان‌های مختلفی در آن تعامل داشت. همچنین در جدیدترین نسخه از HarmonyOS، اتوماسیونی وجود دارد که بر اساس سخت افزار دستگاه، توسعه دهندگان می‌توانند انتخاب کنند که چگونه ماژول‌هایی را در رویکرد خود قرار دهند.

بر اساس اظهارات رسمی هواوی، نسخه بتای عمومی HarmonyOS 3، تا فروردین ١۴٠١ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این نسخه، قابلیت‌های بیشتری را در اختیار توسعه دهندگان نرم افزاری می‌گذارد.

نظر شما در مورد HarmonyOS 3 چیست؟ آیا منتظر رونمایی آن هستید؟ فکر می‌کنید شاهد عرضه جهانی آن باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MATING86

حاضرم شرط ببندم که با میت 50 در بهار رونمایی میشه
موافقید لایک کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️