حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل OLED آیفون 14 اپل درنهایت و به‌صورت محدود توسط BOE تأمین خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، نمایشگر

پس از تقلب کمپانی BOE در مراحل تولید نمایشگر آیفون 13 که باعث شد تا اپل این شرکت را از زنجیره تأمین خود حذف کند؛ درنهایت طبق گزارش‌ها، گفته می‌شود که کمپانی کوپرتینویی با BOE به توافق رسیده تا تأمین 5 میلیون واحد از پنل OLED موردنیاز در سری آیفون 14 آینده خود را به شرکت چینی واگذار کند.

اعطای مجوز اپل به BOE برای تولید پنل OLED آیفون 14

کمپانی BOE در سال جاری با اپل برای تولید پنل OLED برای مدل‌های آیفون 13 خود کار کرده است. این شرکت در گذشته پنل‌هایی را برای آیفون‌ها در مقادیر محدود تولید می‌کرد، اما همیشه به‌دنبال گسترش قابلیت‌های تولید خود برای ارائه واحدهای بیشتری به اپل بوده است.

حال طبق گزارشی از ITHome، کمپانی BOE ممکن است بالاخره یک سفارش تولید کوچک از اپل برای “iPhone 14” دریافت کرده باشد. داده‌های زنجیره تأمین که از تحقیقات فناوری Runto Luotu بدست آمده، نشان می‌دهد که اپل نمایشگر OLED BOE را برای آیفون 14 خود تأیید کرده است.

انتظار می‌رود که سفارش جدید BOE اپل برای 5 میلیون واحد، به‌منظور تأمین پنل‌های مدل استاندارد 6.1 اینچی “iPhone 14” استفاده شود. برآوردهای صنعت حاکی از آن است که اپل 60 میلیون واحد نمایشگر از سامسونگ خریداری کرده و ال جی نیز مسئول تأمین 25 میلیون واحد دیگر خواهد بود.

اعطای مجوز اپل به BOE برای تولید پنل OLED آیفون 14

اعطای مجوز اپل به BOE برای تولید پنل OLED آیفون 14

اپل پیش‌تر نیز برای 10 میلیون پنل OLED به BOE در سال 2022 سفارش داده بود، اما این شرکت با مشکلاتی در تولید مواجه شد. بعداً مشخص شد که درخواست تولید BOE توسط اپل پس از اینکه این شرکت متوجه شد BOE بدون مجوز، مشخصات نمایشگر را تغییر داده است، متوقف شد.

طبق گزارش‌ها، اپل در ماه ژوئن دوباره ارزیابی BOE را برای تولید پنل “iPhone 14” آغاز کرده بود. حال به‌نظر می‌رسد اپل حتی با سابقه اخیر شرکت چینی، دوباره BOE را برای تولید OLED تأیید کرده است.

این سفارش برای 5 میلیون واحد با توجه به تعداد زیاد آیفون‌هایی که اپل در سال به فروش می‌رساند، نسبتاً ناچیز است. بااین‌حال، سفارش پایین ممکن است برای اهداف ارزیابی این شرکت باشد، زیرا BOE به‌دنبال دریافت سفارش‌های بیشتری در آینده از اپل است.

دیدگاه شما پیرامون اعطای مجوز اپل به BOE برای تولید پنل OLED آیفون 14 به‌صورت محدود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی