حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به استفاده از پنل BOE برای آیفون 13 ادامه می‌دهد؛ تصمیم‌گیری برای آیفون 14 در هفته جاری

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، نمایشگر

مدتی پس از آن‌که مشخص شد کمپانی چینی BOE بدون تأیید اپل تغییراتی را در طراحی پنل خود برای سری آیفون 13 ایجاد کرده و اپل را مجبور کرد تا این شرکت را از تأمین تمامی پنل‌های مورداستفاده در آیفون‌های فعلی و آینده خود منع کند؛ حال گفته می‌شود که غول فناوری اخیرا تصمیماتی جدیدی اتخاذ نموده و قصد دارد استفاده از پنل BOE برای آیفون 13 را حداقل تا زمان معرفی نسل آینده آیفون‌ها، ادامه دهد.

ادامه استفاده از پنل BOE برای سری آیفون 13 اپل

هفته‌ی جاری، زمان مهمی برای سازنده نمایشگر چینی BOE خواهد بود، زیرا انتظار دارد اپل ارزیابی خود را پیرامون پنل‌های OLED خود برای سری آیفون 14 بیان کند. اگر همه‌چیز درست پیش برود، تولید انبوه پنل مورداستفاده در آیفون 14 می‌تواند به‌زودی آغاز شود.

گزارش The Elec نشان می‌دهد که BOE در موقعیت متفاوتی نسبت به چند هفته پیش خود قرار دارد، زیرا اپل تولید پنل OLED آیفون 13 را با شرکت چینی به‌دلیل تغییر عرض مدار ترانزیستورهای لایه نازک در پنل‌های OLED متوقف کرده بود.

اکنون، سازنده پنل‌های نمایشگر چینی امیدوار است تا تأییدیه اپل را برای شروع تولید انبوه پنل‌های مورداستفاده در مدل‌های استاندارد سری آیفون 14 دریافت کند. اگر همه‌چیز درست پیش برود، BOE تولید انبوه را در زمانی بین جولای و آگوست آغاز خواهد کرد.

Elec می‌گوید BOE چند هفته از رقبای کره‌ای خود جلوتر است، زیرا انتظار می‌رود سامسونگ و ال جی دیسپلی تولید انبوه پنل‌های OLED آیفون 14 را در پایان سال جاری آغاز کنند.

ادامه استفاده از پنل BOE برای سری آیفون 13 اپل

ادامه استفاده از پنل BOE برای سری آیفون 13 اپل

پس از جنجال بر سر پنل‌های OLED آیفون 13، «مدیران این شرکت چینی از کوپرتینو بازدید کردند تا وضعیت را به اپل توضیح دهند و تأییدیه پنل‌های OLED آیفون 14 را دریافت کنند». منابع می‌گویند BOE با توجه به خرابی اخیر خود در پنل‌های آیفون 13، حداکثر حدود 5 میلیون پنل برای این سری از آیفون‌های اپل تأمین خواهد کرد.

انتظار می‌رود اپل برای آیفون 14 آینده خود چهار مدل جدید را معرفی کند. گفته می‌شود که این شرکت نسخه مینی را با نسخه پلاس/مکس جایگزین می‌کند. درحالی‌که مدل‌های معمولی با طراحی فعلی باقی می‌مانند، آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس دارای یک طراحی جدید با سوراخ + کپسول نمایشگر خواهند بود.

علاوه‌بر این، گفته می‌شود که تنها مدل‌های پرو دارای تراشه A16 هستند، درحالی‌که مدل‌های استاندارد از تراشه A15 استفاده می‌کند. اخیراً، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، گفته است که آیفون 14 همچنین مهم‌ترین ارتقاء دوربین سلفی در سال‌های اخیر را دریافت خواهد کرد.

نظر شما پیرامون ادامه استفاده از نمایشگر BOE برای سری آیفون 13 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی