حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رابط کاربری Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5 سامسونگ فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

گوشی‌های سامسونگ تنها دستگاه‌هایی نیستند که در آینده نزدیک به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بزرگ شامل نسخه جدید رابط کاربری One UI 5.0 را دریافت خواهند کرد. همان‌طور که منتظر انتشار آپدیت One UI 5.0 بتا تا ماه آینده میلادی هستیم، به‌تازگی اسکرین‌شات‌هایی مربوط به Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5 سامسونگ مخصوص گلکسی واچ 4 (و احتمالا واچ 5 آینده) این شرکت نیز فاش شده است که محیط رابط کاربری آینده آن را نشان می‌دهد.

رابط کاربری Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5 سامسونگ

این نسخه از سیستم‌عامل مخصوص ساعت هوشمند سامسونگ احتمالاً همان چیزی است که رابط کاربری سری گلکسی واچ 5 این شرکت را شکل می‌دهد. برخی از تصاویر آن امروز به‌صورت آنلاین به‌بیرون درز کرده است که برخی از تغییرات ایجادشده با این به‌روزرسانی را برجسته می‌کند.

تصاویر فاش‌شده برخی از واچ‌فیس‌های جدیدی را نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی به‌همراه خواهد داشت. تغییرات ظاهری ایجادشده در مقایسه با واچ‌فیس‌های فعلی موجود، کاملاً مشهود است؛ به‌طوری‌که اکنون برخی از گزینه‌ها اطلاعات بیشتری در مورد فعالیت‌های تناسب‌اندام، آب‌وهوا، ضربان قلب ارائه داده و یکی حتی قطب‌نما را نیز نشان می‌دهد.

Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5 سامسونگ

Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5

سایر تصاویر بهبودهایی را در تجربه تایپ بر روی ساعت نشان می‌دهند، به‌ویژه عملکرد دست‌نویس و دیکته. هنگام برقراری تماس ازطریق ساعت، امکان انتخاب بین سیم‌کارت 1 و سیم 2 نیز از مچ دست وجود خواهد داشت.

تصحیح رنگ باعث بهبود دید می‌شود، درحالی‌که دسترسی نیز با بهبود شنوایی بهبود می‌یابد. همچنین می‌توانید تأخیر لمس و نگه‌داشتن و همچنین مدت‌زمان ضربه را تنظیم کنید تا تجربه ناوبری خود را سفارشی‌سازی کنید. این کار برای زمانی مفید خواهد بود که گفته می‌شود که گلکسی واچ 5 حاشیه چرخان فیزیکی خود را از دست خواهد داد.

دقیقاً مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5 را برای ساعت‌های هوشمند موجود خود منتشر کند. بااین‌حال، با خیال راحت می‌توانیم حدس بزنیم که این مورد احتمالاً تا پیش از عرضه سری گلکسی واچ 5 در مردادماه اتفاق نخواهد افتاد.

دیدگاه شما پیرامون رابط کاربری Wear OS 3.5 و One UI Watch 4.5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی